Gå til innhold

Windows klikket, startknappen tar halve skjermen

Anbefalte innlegg

Hei.

Når jeg idag startet maskinen min så var halve skjermen grønn når jeg kom inn i Windows. Jeg trykket på denne så kom startmenyen opp så dette må være startknappen. Noen som har noen ide om hva dette er/hvordan jeg kan fikse det?

I sikkerhetsmodus er det det samme med startknappen på brukerprofilen min, men på administrator er den normal, jeg kommer ikke inn på kontrollpanel--->brukerkontoer for å opprette en ny, da klikker maskinen.

Ad-Aware og Norman er kjørt uten å ha funnet noe, dessverre kan ikke Norton WinDoctor kjøres ifra sikkerhetsmodus.

Noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker... fant ikke den funksjonen i frustrasjonen når jeg så gjennom valgene, takker. Noen sjangse for at noe under documents and settings går tapt når jeg reparer?

Det burde ikke gå tapt under prosessen, men man kan aldri vite. Somme ganger har reparasjonsprosessen for noen kun gjort skaden verre, hvorved en komplett reinstallasjon var den eneste redningen. Det er følgelig klokt å ta sikkerhetskopi av viktige dokumenter samt annet du ikke ønsker å miste.

Lenke til kommentar

Repairen funket :) tapte heller ikke noe data selv om jeg ikke fikk tatt sikkerhetskopi siden explorer klikket i sikkerhetsmodus også....

Takker for all hjelp! Deilig med egen maskin som funker igjen ;)

Edit: Ikke alt er som det skal nå... booten tar laaaaaang tid, alt er ustabilt. Nå blir det "format C:" når jeg er ferdig å ta backup.

Endret av ersa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...