skille22 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle388684.ece Det er sikkert gammelt nytt, men legger uansett denne linken ut på forumet. Gleder meg som en unge til avdukingen av Xbox 360 på MTV i morgen tidlig. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 MTV Presents Xbox: The Next Generation Revealed Thursday, May 12 at 9:30 p.m. ET Lenke til kommentar
stengah Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ifølge dagbladet.no sin programguide er det ikke før i morgen kl 22:00 (på europeisk MTV). Se selv her Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 europa: på mtv i morgen klokka 22.00.. gleder meg veldig til å se den! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Når er avdukingen? rekner med at du bor i noreg, så då er det nok denne tida du er ute etter: Scandinavia: Friday, May 13, at 22:00 edit: for sein som vanleg. Endret 12. mai 2005 av ttt Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Når vises programmet i statene... Norsk tid asso? Lenke til kommentar
dookie Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Om 5 minutter skal det visst være(03:30), om jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Test Drive Unlimited visstnok. Ikke verst med tanke på at dette har alltid vært en dårlig serie. Gears of War, dette er vel det meste imponerende hittil. Noe uinteressant japse RPG skrap. Fra fyren bak Final Fantasy eller noe. Endret 13. mai 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Mer japse skrap. Ninety nine nights heter det tror jeg. Spørs vel om dette er real-time. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ville vært dritkult om guildwars kom til 360.. Lenke til kommentar
graks Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 har sett mtv programmet der xbox360 blir vist fram,og det var et greit program.de viste litt fram Perfect Dark Zero deathmatch,viste litt for lite om selve spillene synes jeg.de viste også hvordan designet på xbox360 ble slike den ble. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det programmet de viste på MTV Nordic var elendig. Man fikk et lite glimt av Xbox 360, og så var resten bare musikk. Den amerikanske og ordentlige versjonen er visstnok mye bedre. Får se om jeg kan finne en torrent eller noe så jeg kan få sett den istedet, for den de sendte her i Norge var virkelig dårlig. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Syk grafikk på det derre Gears of War asså! Endelig ett spill som infrir Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det programmet de viste på MTV Nordic var elendig. Man fikk et lite glimt av Xbox 360, og så var resten bare musikk. Den amerikanske og ordentlige versjonen er visstnok mye bedre. Får se om jeg kan finne en torrent eller noe så jeg kan få sett den istedet, for den de sendte her i Norge var virkelig dårlig. Akkurat samme, ingen forskjell. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Satan for nokre bilder...dette blir fantastisk bra. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Full Auto. Unreal Tournament 2007, altså en stund til... Condemned. Ghost Recon 3 Quake 4 Lenke til kommentar
Magus Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det programmet de viste på MTV Nordic var elendig. Man fikk et lite glimt av Xbox 360, og så var resten bare musikk. Den amerikanske og ordentlige versjonen er visstnok mye bedre. Får se om jeg kan finne en torrent eller noe så jeg kan få sett den istedet, for den de sendte her i Norge var virkelig dårlig. Akkurat samme, ingen forskjell. Jeg har en torrent som ikke er enig med deg. Lasta ned den amerikanske i går, og det var et helt annet program. Vilt mye bedre! Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det programmet de viste på MTV Nordic var elendig. Man fikk et lite glimt av Xbox 360, og så var resten bare musikk. Den amerikanske og ordentlige versjonen er visstnok mye bedre. Får se om jeg kan finne en torrent eller noe så jeg kan få sett den istedet, for den de sendte her i Norge var virkelig dårlig. Akkurat samme, ingen forskjell. Jeg har en torrent som ikke er enig med deg. Lasta ned den amerikanske i går, og det var et helt annet program. Vilt mye bedre! Ok, da stemmer det. Jeg så bare den amerikanske versjonen og syntes det var helt elendig. Kunne ikke forestille meg at den de viste her var enda verre, huff. De sparte forhåpentligvis det beste for E3. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Utrolig. Project Gotham Racing 3. Hvis dette er real time, da tør jeg ikke tenke på hvordan Rallisport Challenge 3 kommer til å se ut. RSC2 er jo fortsatt det klart mest imponerende bilspillet denne generasjonen grafikkmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå