Gå til innhold

Fungerer denne til ordentlig gaming av CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til half life 2 eller cs:source om du vill, er ATI bedre. ATI x800xl og 6800LE får 100fps i cs 1.6 uansett så det er ikke vits å ta opp en gang.

 

6800LE er i mine øyne ikke noe kort å satse på, da ville jeg valgt 6600gt hvis du skal ha nvidia, men aller helst x800xl eller x800 som er enda billigere (ca. 1900kr)

 

Og qtec er ikke noe kvalitets strømfosyning. Da bør du kjøpe et kabinett med strømforsyning fra før. Feks chieftec eller chenbro.

 

BTW: det er ikke alle 6800LE som kan softmoddes, og da står du der med et mellom mådig kort istedet for 6600gt som yter bra uten mod. Jeg har overklokket mitt 6600gt og får over 10.000 poeng i 3dmark, ikke mange med 6800LE kan si det samme. Men selfølgelig, HVIS du får til å softmodde er jo det et godt kjøp. Det blir foresten like bra som 6800 med 128mb minne, IKKE like bra som 6800GT.

Endret av gsn
Lenke til kommentar

OK! Jeg driter i hva dere sier, jeg SKAL ha NVidia dermed basta!

 

Og det kortet jeg har valgt har jeg hørt har fungert ganske bra vist man opner de resterente pipelinesa...... Da får man ett _6800GT_

 

ATI er uaktuellt, hvet ikke hvorfor men sånn er det bare :p

 

 

 

Ta Rune_F som ett eksempel, svarer enkelt og greit,,,,, Strømforsyninga kan det hvere det samme med..... En kompis har akkuratt det samme strømforsyninga, og han har pcen stappa med allt av dupeditter og driiit som lyser og lager lyder...

 

Bråk er heller ikke noe problem, det er bare kult syns jeg......

 

Og det med half-life 2 of cs:source, jeg bare lurte på om pcen taklet de spillene, sa ingenting om att jeg skulle spille de, jeg spiller ikke _noe_ annet en cs 1.6, Men jeg vil jo ha en bra pc som jeg evt. kan spille source med vist jeg føler for det....(ikke det att jeg tror jeg kommer til det da :p)

 

 

Fortsett og post, men ikke argumenter om ATi er bedre enn NVidia eller visa, versa.....

 

 

-Jirumiku-

Endret av Jirumiku
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt litt....

 

Jeg har intigrert lydkort i denne,, får greit nok lyd til det jeg gjør med denne....

 

Så jeg tar vekk lydkortet i oppsettet.,..

 

 

Også tror jeg att jeg erstatter skjermkortet med ett X800XL 256mb til 2.900

 

Er det ett gullvarp tror dere?

 

#Edit: JEg legger til Oppsettet jeg,....

 

 

-Jirumiku-

PC_bygging.rtf

Endret av Jirumiku
Lenke til kommentar

Du gjør et VELDIG godt kjøp med å velge x800xl. Jeg ville dog letet etter et kort som koster mindre en det du fant, de er ofte på tilbud :)

 

Feks:

 

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26526

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25372

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25866

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26411

 

Der alle koster mindre en 2900kr, de er sortert billigst øverst og dyrest nederst.

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Ja, men gsn eller hva det var, er det lik ytelse på de?

Og er alle retail der, den der fra MPX så lovende og billig ut, men jeg gidder ikke kjøpe åsså er det liksom bulk....... Det er pain.....

 

Og frakt etc. peil på hvor mye det blir til nermeste postkontor,,,, I Skien....

 

No hard feelings airguard... hehe:p

 

-Jirumiku-

Endret av Jirumiku
Lenke til kommentar

Forskjellen på produsentene (feks Powercolor, Sapphire, Club3d osv) er kjøleløsningen på skjermkortet. Generelt sett er x800xl stillegående, har selv hørt sapphire og det var svært stille. Annet som varierer fra produsent til produsent er "bundle", altså CDer, spill og kabler som følger med i esken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981348976324

Hei,

 

Skal bare opplyse at man faktisk får bedre ytelse ved å ha et separat lydkort enn et integrert. Om det er nødvendig, kan jeg supplere med link hvor dette er blitt bevist. Audigy 2 koster jo nesten ingenting nå til dags, og det burde holde i massevis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...