Raastadboy Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Når jeg er ferdig med og kopiere filene til winxp og pcen restarter og skal starte Den generelle xp innstalasjonen får jeg bluescreen.. Dette står på bluescreenen av bluescreenen: MACHINE_CHEK_EXCEPTION BEGINNING DUMP OF PYHSICLA MEMORY... Noen som veit hva det betyr?? Mine spez: Amd 64 3000+ 256 pc2700 (reserve ram får ny snart. Kan ramen være feilen?) 6600gt xfx 300gb.? Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) heisann, er du heldig så er det ødelagt cd, hvis ikke så er harddisken gåen.. prøv med en annen cd først du. du kan jo bruke den nøkkelen du har fremdeles. Hvorfor formaterte du forresten.. det kan si oss en del det også Endret 12. mai 2005 av Comodore Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Takk. Du skjønner dette kom etter at jeg skulle bruke en western digital 20 gb som System disk... Skal prøve nå.. Ps: Jeg har testa 4 forselige cder:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå