Kakofoni Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hører på plata nå. Er på tredje låta. Holder standard! Chicago er en feit åpner, spør du meg. Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Må si jeg var litt skuffet ved første gjennomlytting, men den kom seg ved andre og tredje gang jeg hørte på albumet. Må si jeg gleder meg til å komme meg hjem til anlegget på fredag og få nyte den med litt bedre lyd enn høytalerne på maskinen. Lenke til kommentar
KR9RR Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Eg vart introdusert for Tom Waits av læraren min, han er STOOR fan Eg gav etter kvart etter for presset og skaffa med nokre plater av TW.. etter å hørt gjennom alle platene mellom Closing Time og Small Chance var eg fan med ein gong! Eg har svært stor respekt for han, og meiner at han har ei 1000 gonga finare stemme enn Justin Bieber Viss eg skal rangere platene hass so blir nok det slik: 1. Small Change. 2. Closing Time. 3. Blue Valentine. Eg likar best den Jazza TW, han beherskar og synger bra det alle meste, men eg held like vell Jazzen høgst 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg klarer aldri å rangere plater, og Tom Waits har så mange fantastiske å velge mellom, så jeg skal ikke prøve meg en gang. Vil bare si at Bad As Me innfridde noe helt sinnsykt her i gården, og etter flete gjennomhøringer har jeg fortsatt ikke å klart å finne en favorittlåt, da det er en utrolig jevn plate når det gjelder kvalitet. Men veldig enig med Kakofoni angående Chicago, fantastisk åpning på plata! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 Beklager at jeg ikke fulgte opp denne tråden. Her er en liten godbit til alle TW-fans, fra Marc Ribots nye album 'Songs Of Resistance 1942 - 2018' https://www.youtube.com/watch?v=n_pWpW4JlrM Geir 3 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 tom waits for alice skrev (På 29.9.2018 den 20.12): Beklager at jeg ikke fulgte opp denne tråden. Her er en liten godbit til alle TW-fans, fra Marc Ribots nye album 'Songs Of Resistance 1942 - 2018' https://www.youtube.com/watch?v=n_pWpW4JlrM Geir Noe sen gjenoppliving av tråden, men jeg hadde ikke fått med meg denne sangen, selv om jeg har vært Tom Waits-fan siden jeg så NRK spille Downtown Train-videoen da den var ny. Så takk ? 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg liker Small Change.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. august 2020 Forfatter Del Skrevet 28. august 2020 Gouldfan skrev (1 time siden): Jeg liker Small Change.. Den var min favoritt den gangen. Fordi den hadde "Tom Traubert's Blues", som fortsatt er en av mine absolutte Waits-favoritter. ❤️ Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå