Khalifen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hele plata er et mesterverk spør du meg. Elsker teksten til "Everything you can think of". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg fikk Tom Waits Anthology-piano-noter, så nå skal jeg kose meg grådig med å spille Martha og Ol' 55, osv... Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg fikk Tom Waits Anthology-piano-noter, så nå skal jeg kose meg grådig med å spille Martha og Ol' 55, osv... Kjempebok! Ha det gøy med den! Min favoritt der er "Foreign affair" om enn min variant etterhvert har divergert en del fra det som står i boka.. Det er noen av dem som er så tett opp mot originalen at nakkehårene (i hvert fall mine) reiser seg når jeg spiller ... (Men hvorfor i alle dager noen av sangene er notert med 6-b toneart (gess-dur) overgår min fatteevne...) M. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 The many lives of Tom Waits by Patrick Humphries is set for a release next week: October 15, according to Amazon.com, which earlier listed November. This biography was already available on Amazon.co.uk. Publisher Omnibus Press has no information on the book. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg fikk Tom Waits Anthology-piano-noter, så nå skal jeg kose meg grådig med å spille Martha og Ol' 55, osv... Kjempebok! Ha det gøy med den! Min favoritt der er "Foreign affair" om enn min variant etterhvert har divergert en del fra det som står i boka.. Det er noen av dem som er så tett opp mot originalen at nakkehårene (i hvert fall mine) reiser seg når jeg spiller ... (Men hvorfor i alle dager noen av sangene er notert med 6-b toneart (gess-dur) overgår min fatteevne...) M. Foreign Affair , Martha og Ol' 55 er slik jeg liker TW. Kræsjbadingdompapklingklong synes jeg er bare fjas, men det er min mening. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg fikk Tom Waits Anthology-piano-noter, så nå skal jeg kose meg grådig med å spille Martha og Ol' 55, osv... Kjempebok! Ha det gøy med den! Min favoritt der er "Foreign affair" om enn min variant etterhvert har divergert en del fra det som står i boka.. Det er noen av dem som er så tett opp mot originalen at nakkehårene (i hvert fall mine) reiser seg når jeg spiller ... (Men hvorfor i alle dager noen av sangene er notert med 6-b toneart (gess-dur) overgår min fatteevne...) M. Foreign Affair , Martha og Ol' 55 er slik jeg liker TW. Kræsjbadingdompapklingklong synes jeg er bare fjas, men det er min mening. Jeg er helt enig, men må inrømme at klængbom-stilen er litt stilig i små doser. Forøvrig økte jeg min samling i dag med: Blood Money, Alice, Blue Valentine, Foreign Affairs og Black Rider. Mule Variations står for tur. Endret 10. desember 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Genial mann! Jeg er 13 år og trashmetal er min store lidenskap, og jeg er heller ikke så stor jazz/blues-greier(ja, jeg vet det ikke bare er det), men TW er ganial Jeg har bare Bone Machine og Small Change, men de er 2 knakende bra album! Må skaffe flere plater! Bra Guide! Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har følgende album;-Swordfishtrombones -The Mule Variation -Alice -Blood Money -Real Gone Jeg liker dem alle sammen! Liker nok bedre de 4 siste albumene, for Swordfishtrombones blir av og til litt for mye *krash-pling-donk-oink-KABANG* for meg! Litt vanskelig å si helt hva jeg liker best.. Men; JEG liker de 4 siste der i hvertfall.. og det er bare det jeg har hørt, så godt som.. Haha, ikke vanskelig og skjønne hvorfor Swordfishtrombones er så*krash-pling-donk-oink-KABANG* vis man leser nøye hva Albumet heter xD Swordfish trombones Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Swordfishtrombones er fantastisk, sannsynligvis mitt favorittalbum. Har spart Alice til nå, og jeg er helt bergtatt av Fawn, som jeg vil anbefale alle å høre. Tidenes fineste instrumental. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg har lest noe om en Tom Waits summer tour i år. Er det bare oppspinn eller skal han på "tour"? Er det noen som vet noe mer om det? Endret 23. april 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vis det er sant skal jeg dit uansett hva.. Noen som har hørt The Early Years Vol. 1 & 2? Liker de to albumene veldig godt. Er veldig innterresante innspillinger av de gamle klassikerne. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Hei hei folkens. Kom over en live-konsert på youtube. "Elephant beer blues", eller "Sange efte lukketid" som danskene kaller den. Liker du tidlig Tom Waits (type Nighthawks at the diner) faller denne konserten garantert i smak. Jeg synes den er superb. Enjoy! Del 1 Del 2 Endret 25. april 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 De var helt herlige. Talkin' jazz er veldig stilig. Har også begynt å få mye mer sansen for krash-pling-donk-oink-KABANG-låtene. Klarer å høre litt mer av musikken i det. Lenke til kommentar
tygger Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tja, de beste? Jeg har bare de som ble solgt som nice-price på slutten av 80-tallet, hadde lite penger da De er fortsatt knallbra syns jeg. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nighthawks at the diner må være noe av det beste Tom har laget... Uansett, dere nå kommer Tom Waits til europa!! Datoene for USA-touren er fastsatt, om ikke lenge kommer også datoene for Europa. Dette blir helt knall, jeg er helt oppsatt på å få med meg Tom i konsert. Vær bare rask på avtrekkeren. Sist tour ble visstnok solgt ut på kun få minutter. Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Haaper han enten kommer til Toronto eller Montreal foer 14. juli, eller til Europa etter 18. juli. Vis jeg gaar glipp av en konsert fordi jeg maa fly hjem blir jeg ekstremt depresiv. Endret 9. mai 2008 av master air Lenke til kommentar
Lucas_Locke Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Har selv laget en mini anmeldelse av mine 3 favoritt Waits album her: http://www.p2part.com/archives/25 Ta en titt og fortell meg hva dere syntes... mvh, Lucas Locke Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) I`m full of bourbon, I`cant stand up... Endret 18. mai 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hei alle sammen. Nå er Europa-datoene for Tom Waits turne offisielle!! Her er datoer og litt informasjon. July 12 - SAN SEBASTIAN, SPAIN – Auditorium Kursaal - Ticket Hotline 902 10 12 12. International enquiries +34 933 262 946. Tickets also available online from www.telentrada.com. Tickets on sale Monday 2nd June at 9.00AM. July 14 & 15 - BARCELONA, SPAIN – Auditorium Forum - Ticket Hotline 902 10 12 12. International enquiries +34 933 262 946. Tickets also available online from www.telentrada.com. Tickets on sale Monday 2nd June at 9.00AM. July 17, 18 & 19 – MILAN, ITALY – Teatro Degli Arcimboldi - Ticket Hotline – valid only in Italy – 892101. International enquiries +39 0584 46477. Tickets also available online from www.ticketone.it. Tickets on internet presale on Friday 23rd May at 9.00AM and all other outlets from Monday 26th May at 9.00AM. July 21 & 22 – PRAGUE, CZECH REPUBLIC – KCP - Tickets available on www.ticketpro.cz with [email protected] handling enquiries from English and German speaking customers. Tickets on sale on Friday 30th May at 9.00AM. July 24 & 25 – PARIS, FRANCE – Grand Rex - Ticket Hotline is 0890 39 01 00 – accessed from France only – with +33 (0)1 46 91 57 67 for international enquiries. Tickets on sale as an internet presale here on Monday 26th May at 9.00AM, with all other outlets from Wednesday 28th May at 9.00AM. July 27 & 28 – EDINBURGH, SCOTLAND – Playhouse - Ticket Hotline on +44 870 606 3424 and online from www.ticketmaster.co.uk. On sale at 9.00AM on Tuesday 27th May. July 30, 31 and August 1 – DUBLIN, IRELAND – The Ratcellar, Phoenix Park - Ticket Hotline is 0818 719 300 – accessed from Ireland only – with 0870 243 4455 for the UK and +353 1 4 569 569 for international enquiries. Tickets also available online from www.ticketmaster.ie. On sale at 9.00AM on Tuesday 27th Ma Selv håper jeg på å få billetter til Dublin konserten. Husk, det er viktig å være tidlig ute. Tom Waits billettene har visstnok for vane å bli utsolgt meget fort. Edit: PRISEN PÅ TOM WAITS BILLETTER ER 131,5 EURO! (med utgangspunkt i Dublin konserten). Endret 24. mai 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
master air Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Typisk at han ikke skal til Skandinavia. Maa hoere med mor og far om de er villige til aa legge ut penger for fly billet og konsert siden jeg ikke har penger i det hele tatt. Vet du noe om priser Barcarolle? Regner med at vis jeg drar saa blir det en av Dublin konsertene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå