Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 skjønner ikke hvorfor jeg har det,,, har jo ganske bra hastighet på internetten 1100\448 fra bluecom noen som har hatt lignende erfaringer som kanskje vet hva som er galt Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) skjønner ikke hvorfor jeg har det,,, har jo ganske bra hastighet på internetten 1100\448 fra bluecom noen som har hatt lignende erfaringer som kanskje vet hva som er galt Hva med å slutte å laste ned blå filmer samtidig bare tuller. Det kan være 1) Feil å HW 2) Linjen er screeud 3) Du har spyware/ adware / virus som ødeleger for deg 4) Det er noe du gjør feil ( det er trist å si det, men brukerfeil er grunnen til 99% av alle feil) 5) Er det noen andre som bruker linjen din samtidig? 6) Netlimeter på 5 kb/s eller noe sånt? 7) tråløst net? 8) Maskinen din er en 1990talls model, en dårlig 1990 talls model. Gidder ikke å trykke på deg for å vite spec. Det er så mye arbeid. Selv som dette ikke skal ha betyding på ping vet du aldri med gammelt skrot. OSV Edit 7) og 8) Endret 12. mai 2005 av Macfan Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Spelar du på norske servere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 jeg bruker programmet Ad-aware så spyware skulle ikke være noe problem jeg har virusscan fra bluecom og har på windows brannmur bare jeg spm bruker linja ikke trådløst maskinen min er kanskje gammel men ikke så gammel;)er fra 98 men oppgradert 00 har den på profilen min Netlimeter på 5 kb/s eller noe sånt? det spørsmålet skjønte jeg ikke helt jeg spiller på europeiske servere Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Netlimiter er et program som lar deg begrense maks inn/ut hastighet på forskjellige programmer (alle som bruker nettet). Men siden du ikke vet hva det er, så er det vel heller lite sannsynelig at du har det Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 m3tro89: se hva han postet 20 min før deg! KRAFortune: skru av netlimiter og prøv! veit ikke om det hjelper noe, men muligheten er der! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 RuZleBIFf: Se spørsmålet på posten over min ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hva er ratesene dine? hehe;P føler meg dum nå vet ikke helt hva Ratesene er for noe Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Prøv å ping www.vg.no f. eks. så ser du kjapt om det er feil på linja di eller programvaren. Det kan jo naturligvis ligger forskjellig spyware/virus på maskina di som gjemmer seg for antivirus og anti*ware programmer. Test også netlimiter eller DUmeter f. eks. for å se om noe av båndbredden din blir brukt konstant. Lenke til kommentar
eln Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Test ping generelt: Startmeny -> run/kjør -> cmd -> ping -t vg.no Rates er instillinger i din .cfg (config) i cs. test med kommandoene: rate "15000" cl_cmdrate "80" cl_updaterate "80" Disse skrives da inn i console. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 å justere cl_rate vil også kunne forbedre ytelsen. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Du kan prøve ett program som heter currports.Det er ett program som sjekker alt på maskin din som går på internett.Alt som blir market Rødt kan du fjerne.Bruker det selv. http://www.nirsoft.net/utils/cports.html Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Rate skal være 20000 forresten, den skal stå i forhold til cl_updaterate, når denne er 80 skal rate være 20000. Europeiske servere kan jo egentlig være hva som helst, prøv å spill på noen av catch sine servere. Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 se om steam "working" .. altså at den lasta ned automatiske oppdateringer mens du spiller, eller om windows update står på. Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 sjekket at ingen p2p programmer kjører? hos meg er ofte dcplusplus i prosesser på oppgave behandling selv om jeg har avsluttet det. det fører ofte til høy ping hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå