eppy89 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kan noen hjelpe meg??? Hvordan kobler jeg meg til en annen pc over internett? Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kvifor skal du kople deg til ein annan maskin over internett? Om du meiner å styre ei maskin over internett kan du bruke eksternt skrivebord eller RealVNC. Lenke til kommentar
eppy89 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg skal koble til datamaskinen slik at skal kunne overføre filer Lenke til kommentar
eppy89 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Tja, takk, men det var ikke akkuratt det jeg var på utkikk etter. Finnes det ingen måe å koble seg til en datamaskin som står en eller annen plass i Norge på en annen måte? Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hva mener du egentlig med "koble seg til" da? Lenke til kommentar
Skroting Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Finn en ftp-server (f.eks http://www.bpftpserver.com/ ) på makinen du skal overføre filer fra og med en ftp-klient (f.eks www.flashfxp.com). Sette opp ftp-servern med brukernavn, passord og hvilken mappe som skal være tilgjengelig for dem som logger på ftp-serveren, fyre igang ftp-klienten, skrive inn brukernavn, passord og ip-adresse (og evt. port den skal koble seg til). Voila, du burde nå kunne overføre filer til den store gullmedaljen. Good luck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå