Gå til innhold

Studentboligene på Grünerløkka

zyrex

Anbefalte innlegg

Hei!

Dama fikk endelig svar fra SiO, og der fikk vi leilighet på Grünerløkka Studenthus. Det er den der siloen :p Spørsmålet mitt er om noen vet hvordan det egentlig er der? Jeg synes på bildene at det ser helt greit ut, og det er internett der (yes! hadde ikke takla å være uten det, etter å ha sitti i 'alle' år på ADSL, nå gått over til modem igjen det siste året, trenger nett! raskt nett!).

Noen med noe inside-info? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo takk, Ueland..

Men faktisk så er det ikke nett-tilgangen jeg spør om, for den vet jeg om, etter å ha lest på de sidene du leser på.

Det jeg lurte på, som kanskje ikke kom klart frem posten min, er hvordan det er der.. Hvordan det er å bo der? åssen ser leilighetene ut, dårlig med bilder på sidene til SiO og UiO..

Lenke til kommentar

så vidt jeg veit,så skal leilighetene være ganske fine,værtfall det jeg har hørt.

Området rundt siloen er litt ghetto,og jeg hadde vært noe forsiktig på kveldstid i området,har aldri selv blitt rana eller no sånt der,men veit det er mye dritt i området rundt der,men det burde gå greit så lenge man er klar over det :)

utenom det,så er det en fin plass å bo... :)

Lenke til kommentar
så vidt jeg veit,så skal leilighetene være ganske fine,værtfall det jeg har hørt.

Området rundt siloen er litt ghetto,og jeg hadde vært noe forsiktig på kveldstid i området,har aldri selv blitt rana eller no sånt der,men veit det er mye dritt i området rundt der,men det burde gå greit så lenge man er klar over det :)

Høres bra ut :) Gleder meg ihvertfall uansett..

Ja, har hørt noe sånt om området rundt, er det ikke der det kalles for Utlandet2? Går vel fett, dama mi er asiat selv, og det er vel flest av de der også? :p

Får henge på hu eller no.. Men så er vi ikke så sosiale av oss heller da, så vi holder oss nok inne på kvelden..

Lenke til kommentar

Kjenner mange som bor der, og de er storfornøyde. Tror du kommer til å kose deg masse. :)

EDIT: Området rundt der er litt skummelt, ja. Venninnen min bor der, og aldri om jeg går alene dit.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Ja, har hørt noe sånt om området rundt, er det ikke der det kalles for Utlandet2? Går vel fett, dama mi er asiat selv, og det er vel flest av de der også? :p

Får henge på hu eller no.. Men så er vi ikke så sosiale av oss heller da, så vi holder oss nok inne på kvelden..

Altså,det henger folk som selger hasj osv på elva,og en del psyko folk der,men det er som regel bare å holde seg til sitt,så går det greit...men hadde passa ekstra på etter at det blir mørkt... har bare opplevd en episode som var litt ''skummel'' der... gikk forbi en busk da det hoppa ut en junker med kniv... så sto han å babla på junker språket sitt...jeg gikk rolig videre... egentlig litt morsomt også :!: '' HABBLA HABBLA'' haha

Lenke til kommentar
Kjenner mange som bor der, og de er storfornøyde. Tror du kommer til å kose deg masse.  :)

EDIT: Området rundt der er litt skummelt, ja. Venninnen min bor der, og aldri om jeg går alene dit.

:) Høres bra ut.. Gleder meg veldig jeg.. Kunne gjerne bedt dem sende deg noen bilder innenfra der og sende meg de? ;)

Du kan ikke spille online der såvidt jeg vet. Støtter ikke udp eller noe... Du får en syk download fart, men sist jeg sjekka var det umulig å spille online.

Spiller ikke noe online jeg så, så det går bra :)

Lenke til kommentar

Altså,det henger folk som selger hasj osv på elva,og en del psyko folk der,men det er som regel bare å holde seg til sitt,så går det greit...men hadde passa ekstra på etter at det blir mørkt... har bare opplevd en episode som var litt ''skummel'' der... gikk forbi en busk da det hoppa ut en junker med kniv... så sto han å babla på junker språket sitt...jeg gikk rolig videre... egentlig litt morsomt også :!: '' HABBLA HABBLA'' haha

Hadde det hoppet en person ut fra en busk i det jeg hadde gått forbi, da hadde jeg sprunget som en gal. Spesielt om han hadde hatt kniv i hånda. Hvordan går det an å ha så is i magen at man bare går rolig videre? :roll: Pulsen må ha vært høy i hvertfall?! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...