~Alex~ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Tusen takk for at dere ordnet forumet, var en stund redd for at dere ikke hadde backup. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Backup? Er vel ingen som tar backup før de har mistet verdifulle data Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 QUOTE (mr_trout @ 12/05/2005 : 18:31) Backup?Er vel ingen som tar backup før de har mistet verdifulle data Sant, sant Gikk akkurat gjennom den der Tok ikke backup før jeg hadde tapt halvparten av godsakene. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 QUOTE (mr_trout @ 12/05/2005 : 17:31) Backup?Er vel ingen som tar backup før de har mistet verdifulle data det har vi gjort her før så nå er det nokk rimelig bra med back up , laget faktisk en post om hva som sjedde rettfør det datt hel ned den er bote nå ser et ut til Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 og som om ikke forumet har mistet verdifulle data før? mener jeg leste at de mistet hele SO2.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Er nok en SO forbannelse dette, nei vi forsøkte å skifte en disk i en server i dag, men det gikk ikke etter planen, som dere nok fikk med dere. Vi tar backup hver eneste natt, og tar backup før vi skal utføre service på forum-serverene. I morgen tidlig vil vi forørvig gjøre ferdig utskiftingen, og det bør gå mye raskere enn dagens tur. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Godt å høre Ueland.. Bra dere bidrar til e bra forum! Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 QUOTE (Ueland @ 12/05/2005 : 19:11) Er nok en SO forbannelse dette, nei vi forsøkte å skifte en disk i en server i dag, men det gikk ikke etter planen, som dere nok fikk med dere. Har på følelsen av at det var noen 'Oh, fuuuuuck'-øyeblikk mens dere holdt på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har eg gått glipp av noko her? Skjønner ingenting. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 fint at dere fikset det igjen da er stolte av dere hw.no håper det går smertefritt i morgen da Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Unnskyld meg, men har dette noe med datoen 02.05-2005 å gjøre? At det en stund var fare for at en haug av innlegg som var postet etter det ville bli slettet? Hvis dere ikke skjønner hva jeg mener, ta en titt på dette utdraget av en samtale, med en annen fra froumet. Er ikke sikkert den er helt korrekt, kanke huske alt. Meg: Fælt som forumet sliter da! Han: ja Han: alle innlegg og tråder fra 02.05-05 er slettet Meg: HVAAAAAA!!!! Han: Så jeg har ikke **** innlegg mer! Meg: Alle mine seriøse innlegg slettet?! Han: Jepp Meg: Brenn Ueland, brenn! Han: hihi Meg: Det er da vel ikke mye å le av? Meg: Skal begynne å ta mine egne backups så Senere etter litt annet prat Meg: Skal kjefte på Ueland nå ja . Han: det kunne hende backupen funka da. Meg: Håper jeg ja. Meg: Hvordan vet du forresten dette her? Han: Var en tråd på forumet før det gikk ned om det. Samtale om forum slutt TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg