Gå til innhold

Mullah Krekar utvist fra Norge

Anbefalte innlegg

Slik man reder ligger man
, men problemet er at Krekar har sluppet en formektig elfantlort i redet sitt....

Forstår ikke at folk kan føle med krekar?! Bare man har vert i kontakt med terrorister og ikke minst ledet noen, burde de blitt dødsdømte! Når du ser på all jævelskapen som skjer nedi der.

Såg nettopp en film der en terrorist gjekk for å hilse på noen "litt opp i systemet politikere" da den foran ham hadde takke og det var hans tur dro han i en snor som var i armen hans og så ble skjermen svart... 74stk uskyldige drepte "caught on tap" jævelen som gjorde dette, såg helt likegyldig ut.... Samme med alle selvmordsaksjoner, de tror de kommer til himmelen, det eneste de får er en første klasses billett til helvete...

Så den som kommer her og sier at om man har gjort noe i et annet land kan man vere hjertelig velkomne her, kan gå og sette seg ned og se igjennom alt fanskapet de gjør der borte...

Jeg er kanskje en av de som misliker Krekar aller mest her i landet... men om det faktisk stemmer at han er angiver så bør kanskje hans status revurderes. Faktisk kunne han potensiellt bli en verdifull informant for våre allierte i Irak.

Han burde fått litt lettere straff, men langt ifra vandre fritt i norge blandt det norske folk og smile og ha god samvittighet over alt han har stelt i stand...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg slettet en del poster om plassering samt en masse "Me too" poster her. Lot noen stå, så ikke hele tråden forsvant.

"Politikk, religion og samfunn" er et diskusjonsforum, om man ikke har noe å bidra med til diskusjonen behøver man ikke poste.

Geir :)

Jeg siterer meg selv: Poster som ikke argumenterer men bare sier "På tide" eller "Jeg også" vil bli slettet.

Geir :)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det greit at personer som Mullah Krekar blir utvist fra Norge, men ikke andre personer som har kommet hit, får bo her, mat og penger, og gjør kriminelle handlinger ?

Fordi det er bevist at Mullah Krekar har vært aktiv i organisasjoner som er knyttet opp mot Al-Quaida.

EDIT: I alle fall om man skal tro videoen som er vist i media.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
terror -en (engelsk, av latin 'redsel') organiserte voldshandlinger som skal skape sterk frykt undertrykke et folk med vold og t- / psykisk t-

Var det et svar godt nok?

Dersom dette er en korrekt def. på "terror", er det nok også en del s.k. "snille" land som kan defineres som terrorland. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...