Qwark Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Bestilte deler til ny pc for min lillesøster, og i dag har hun fått instalert bredbånd hjemme. Så sier hun at det ikke er noen plass og sette nettverkskabelen! Da jeg bestilte kortet var jeg sikker på at det hadde innebyget nettverks kort. Er det noen som har dette kortet som kan bekrefte at det ikke er noen plass og sette netverkskabelen på det. Link til kortet Lenke til kommentar
Evial Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 jeg har samme kort og det har gigabit lan, men jeg måtte bytte ut et lite deksel bak på tårnet mitt for å få tilgang til det. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Bestilte deler til ny pc for min lillesøster, og i dag har hun fått instalert bredbånd hjemme. Så sier hun at det ikke er noen plass og sette nettverkskabelen!Da jeg bestilte kortet var jeg sikker på at det hadde innebyget nettverks kort. Er det noen som har dette kortet som kan bekrefte at det ikke er noen plass og sette netverkskabelen på det. Link til kortet Som Evial sier må du klippe(eller knekke) vekk en liten "bit" på platen som kalles IO-shield(IO=Input-Output) som står på baksiden av maskinen. Her er et bilde av et IO-shield for MSI K8N Neo FSR, og biten med rødt kryss må fjernes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå