SiR0 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Nytt og mer presist søk Nå skal det bli lettere å finne det du leter etter på Amobil.no. Vi har utviklet en ny søkefunksjon som hjelper deg å finne nøyaktig det du leter etter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har ikke prøvd søket enda, men dette var en god nyhet. Google-søket likte jeg overhodet ikke, da den bl.a. tok med forum-resultater. Det gamle søkesystemet likte jeg. Bare å søke på et ord, og om det var i artiklen ble artiklen med i listen i kronologisk rekkefølge. Regner med at dette søket fungerer minst like bra Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Google-søket likte jeg overhodet ikke, da den bl.a. tok med forum-resultater. Det gamle søkesystemet likte jeg. Bare å søke på et ord, og om det var i artiklen ble artiklen med i listen i kronologisk rekkefølge. Enig, det google-søket synes jeg var rotete. Jeg likte det gamle søket jeg også, så jeg håper at dette blir minst like bra. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Digger ikonene Dette blir jo nærmest amobils guide til galaksen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg