bujk Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Noen her som har erfaring med bytte av deksel på E700? kan dette gjøres selv? evt hva trenger jeg av verktøy? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Noen her som har erfaring med bytte av deksel på E700? kan dette gjøres selv? evt hva trenger jeg av verktøy? På forhånd takk! Fler andre tråder om nøyaktig det samme. Svarene finner du der. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Har brukt søke funksjonen her, men finner ikke noe om bytting av deksel på E700? kanskje noen kunne lagt til linken her for meg? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har brukt søke funksjonen her, men finner ikke noe om bytting av deksel på E700? kanskje noen kunne lagt til linken her for meg? Ja, dette kan du gjøre selv. Du trenger et nytt deksel og en femkantet skrutrekker. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Nå har jeg fått tak i et nytt deksel og en torx 6. Åpnet tlf, men syns det ser veldig komplisert å sette sammen dekselet. Noen som har en guide for hvordan jeg kan bytte dekselet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå