Snorre Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Du har minimalt med tomater høstet da Var det da. Har ikke spilt for å høste tomater for å si det slik da Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Hadde det litt gøy nå nettopp. Greide nemlig å gå over en kant. Da gikk jeg rundt i luften og på vannet ol. Legger ved noen screens: Etter mye om og men greide jeg det. Er jo ikke så vant med paint. Bruker Corel Photo Suite til vanlig. Nettopp formatert pc-en. yay!!! hardness feil!! skikelig artig:P Lenke til kommentar
Plmp Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 tok meg en tur i fjæra i stad. ingen problemer å gå overalt. bare å klikke vilt med musa så etter ca 5 sek "forsvinner alle hinder" Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det var et enormt kjedelig spill.. -Jar Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg vant forresten en av førstepremiene i spillet Lenke til kommentar
albions Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 noen som har noen tips til tomatspillet?har bare lyst til å høre hvordan man får fine tomater. (mine tomater er brune når jeg skal plukke dem.) EDIT: glemte link ja. tomatspillet!! 4156373[/snapback] Haha.. Håper du kødder nå :!: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 noen som har noen tips til tomatspillet?har bare lyst til å høre hvordan man får fine tomater. (mine tomater er brune når jeg skal plukke dem.) EDIT: glemte link ja. tomatspillet!! 4156373[/snapback] Haha.. Håper du kødder nå :!: 7229702[/snapback] Han køddet iallefall for litt over et år siden @ Hoaxed; Fett at du vant! Hva var premien? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 noen som har noen tips til tomatspillet?har bare lyst til å høre hvordan man får fine tomater. (mine tomater er brune når jeg skal plukke dem.) EDIT: glemte link ja. tomatspillet!! 4156373[/snapback] Haha.. Håper du kødder nå :!: 7229702[/snapback] Han køddet iallefall for litt over et år siden @ Hoaxed; Fett at du vant! Hva var premien? 7229751[/snapback] Vant den tidens råeste mobil. s700i, og flere tshorter på hvor det står årets tomatdyrker og nr 1. tomat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå