Tafsen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 I mitt private nettverk har eg desverre berre tilgang til trådløst internett. Eg har nettop instalert Fedora Core 3 på den eine pc'n og treng derfor internett sånn at eg kan få instalert driverane til det trådløse nettverkskortet og gcc til å instalre driverane med. Så eg tenkte er at eg skal koble til den andre pc'n som har internett ved hjelp av ein kryssa tp kabel. -Så det eg lurer på er korleis eg kan dele internetten på ein win xp maskin til linux maskina mi? Lenke til kommentar
olear Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Du får nok mer hjelp få Windowsdelen av forumet Finnes vel noe som heter share connection eller lignende. (vet egentlig ikke hva jeg prater om da jeg nesten ikke har rørt noe med XP) Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Er utruleg enkelt å setje opp i Windows XP når du har to nettverkskort. Set det opp (spør på Windows-forumet om hjelp), og set Fedora til å motta IP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå