maartn Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei, har nå bestemt meg for å kjøpe Yamaha rx-v 440 receiver. Noen som har noen ting å si angående den? godt kjøp? Høytalere: 2-veis kit med 2 stk 8" basser og 1 stk Motorola Piezodiskant i hver høyttaler. Maks effekt 200 Watt. Impedanse 4 ohm. Følsomhet ca: 90 dB. Delefrekvens 3500 Hz. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har en RX-V650. Vanvittig bra reciever, takler de fleste lydformat og har en fin automatisk kalibrerer (YPAO). Lyden er upåklagelig, langt bedre enn en Kenwood-reciever jeg hadde. Det sies at recieverne til Yamaha fokuserer mer på bassen enn diskanten, men det har jeg ikke lagt merke til. Ser at du har piezodiskanter i høyttalerne dine, så det burde ikke være noe problem med diskanten. Husk å kaliberere anlegget ordentlig. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei, har nå bestemt meg for å kjøpe Yamaha rx-v 440 receiver.Noen som har noen ting å si angående den? godt kjøp? Høytalere: 2-veis kit med 2 stk 8" basser og 1 stk Motorola Piezodiskant i hver høyttaler. Maks effekt 200 Watt. Impedanse 4 ohm. Følsomhet ca: 90 dB. Delefrekvens 3500 Hz. De høyttalerne vil den lille RXV 440 reciveren slite hardt med! Du bør kjøpe en større reciver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå