Morten A Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har tenkt å få kjøpt meg en lcd skjerm til 2000kr i max pris. Skal ha to stk av den skjermen jeg velger til slutt, dama mi og jeg skal ha. For og si det sånn, jeg kjøper bare samme skjerm til henne som jeg skal ha, men jeg spiller litt av og til som Everquest og Guild Wars og counter-strike! har Letet litt finner bare 25ms og det er totalt uaktuelt til mitt bruk! Jeg finner også noen med 16ms, men det er skjermer jeg neppe har hørt navnet om! Noen skjerm å anbefale? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Feilpost, skulle vært her: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=220 Skjekk forøvrig Denne Posten Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Samsung 17" LCD Syncmaster 710V YuSmart 17" LCD 178MP Har begge disse selv, og de er helt greie hvis du klarer deg uten DVI inngang. Har spillt endel på YuSmart skjermen og ennå ikke oppdaget noe etterslep, men dette er heller ikke noe jeg ser etter, så det er sikkert endel forumbrukere som er mer kresen enn meg på det området. Dette er greie billige og bra skjermer som jeg er fornøyde med :-) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Sender den over til skjermer på hardware-forumet, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå