ace_ventuora Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Lena, rett ovafor Labo Men nok OT. Noen flere scootere en de nevnt overnfor som ikke koster over 12k? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hva med Honda X8R ? Er en større utgave av SFX. En kompis har en slik og han liker den svært godt. Null problem på 15.000 kjørte km iallfall. Jeg tror ikke at du får en Honda X8R for 10-12 000 kroner. Dette er tross alt en sykkel som koster godt over 20 000 ny, og modellen er ennå ikke gammel nok til at bruktprisene har havnet på rundt 10 000. Men jeg er enig i at det er en meget bra sykkel, en kamerat hadde et eksemplar (som han senere ødela i en kollisjon). Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Vel ! Hun har lappen på lett MC så en 125cc er likevel aktuellt.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 jarmo, går kubikkene opp går også prisen opp. Hva skal scooteren brukes til? Bykjøring? Er det bykjøring vil det være mest lønnsomt å heller kjøpe en 50 kubikk scooter, gjerne brukt. Da er SFX et godt alternativ. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 SFX er en fantastisk scooter, men det skader ikke å kjøpe en trimvariator da.... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Eller ta ut plomba Den i variatoren er sinnsykt kranglete å få ut, derfor er det myyyye lettere å bare bytte hele driten. Lenke til kommentar
Haslum Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Eg sier bare, Honda SFX,Peugeot Speed Fighter 2 og Yamaha Aerox. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jarmo, går kubikkene opp går også prisen opp. Hva skal scooteren brukes til? Bykjøring? Er det bykjøring vil det være mest lønnsomt å heller kjøpe en 50 kubikk scooter, gjerne brukt. Da er SFX et godt alternativ. Brukes til kjøring mellom fjell og fjord her på Vestlandet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå