Jeez Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hm, finner ingen Tastatur/Mus kategori, så eg slenger posten her eg! Ja, denna musa ser god ut syns eg, men er ltt usikker på varedeklarasjoen, det står¨på engelsk: "Enhance your computing experience with gentle vibrations as you move..." På norsk: "Denne musen høyner dataopplevelsen for deg med sine forsiktige vibrasjoner mens du..." Liker ikkje detta herre med vibrasjoner.. Er det snakk om følessmessige vibrasjoner, eller det det vibrator i musa (auda.. går den gjennom sensuren? :smile:)? Poenget er: Er denna noe å satse på, når Dual Optical koster like mye?! (komplett.no) Hjelp meg ut her er dere snille. -Jeez Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 iFeelmusen er fet en fin mus den, men jeg vil anbefale dual optical om du ikke har spesiellt bruk for vibreringen (det er morsomt i starten, men du går fort lei :smile:) Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Så det er en vibrator? **** ta da.. den ser så god ut! Har egentlig ikkje så mye til overs for formen til Dual Optical.. Semi-update: Kikker litt nå, litt mer våken enn å går natt, Wheel Mouse Optical ser jo akkurat lik ut.. Vi går for den trur eg! Men ser ikkje helt forskjellen på den som heter Pilot i tillegg, er den med færre DPI eller noe? Ja.. Men nå må vi jo ha et tastatur som står i stil til kongemusa, Logitech Internet Navigator`en? Erfaringer med den du nVIDIAsucks? Jeez Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Skriver denne meldinga med et Logitech Internet Navigator. Har brukt det siden November. Kjempemessig tastatur. Programmerbare knapper til det du trenger + mer. Trenger du ikke alle funker de fleste selv om du ikke legger inn softwaren. De je gbruker og kanskje de mest nødevendige er: Start Internett, Start MailKlient, Volum opp og ned+Mute og eget skrollhjul på venstrehånda med Back knapp. Har tilogmed delt en boks cola med det og det ruller enda Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Greit, tusen takkings. Gleder meg til både ny mus og nytt tastatur! Jeez Lenke til kommentar
Milla Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Vil absolutt anbefale dette settet jeg da: http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/107936.jpg Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Milla: Er klar over det settet, men orker ikkje å styre med batterier +++. Eg rekner med å å få mer kvalitet for de samme pengane hvis eg velger "med tråd".. Dessuten syns eg musa mi ser bedre ut enn den i det settet! Jeez Lenke til kommentar
Milla Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 23:29, Jeez skrev:Milla: Er klar over det settet, men orker ikkje å styre med batterier +++. Eg rekner med å å få mer kvalitet for de samme pengane hvis eg velger "med tråd".. Dessuten syns eg musa mi ser bedre ut enn den i det settet!Jeez Du må huske.. at det holder ikke bare å SE bedre ut :smile: Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg har det settet der nå, og jeg må si at det er fett :smile: Du vet forresten at man kan skru av vibreringen? :smile: Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Milla: Greit, veit det :smile: Med "se bedre ut" mener eg at eg syns den ser bedre ut liggande med handa mi oppå! Eg mener å ha prøvd Dual Optical på et lan engang (veit det ikkje er mye) og eg likte ikkje måten den låg i handa. Ut fra de bildene eg har sett av Wheel Mouse Optical, ligner den mer på den musa eg bruker nå (gamal sak som fulgte med en Siemens Xpert). nVIDIAsucks: Heheh, det burde jo vere det, men sjøl om eg liker sånne duppeditter som det, har eg ærlig talt ikkje behov for den vibrasjonen eller å sløse vekk en 50 lapp på den :smile: Da er det like greit å kjøpe Wheel Mouse Optical som er helt lik utsenedemessig (? trur da det). Greitt? Jeez Lenke til kommentar
pegg Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 hæ er det vibrering på den musa? jeg har den og har brukt i et halvt år men jeg har ennda ikke merket at den har vibrert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå