Gå til innhold

Logitech iFeel Mouse Optical spørsmål!

Anbefalte innlegg

Hm, finner ingen Tastatur/Mus kategori, så eg slenger posten her eg!

Ja, denna musa ser god ut syns eg, men er ltt usikker på varedeklarasjoen, det står¨på engelsk:

"Enhance your computing experience with gentle vibrations as you move..."

På norsk:

"Denne musen høyner dataopplevelsen for deg med sine forsiktige vibrasjoner mens du..."

Liker ikkje detta herre med vibrasjoner.. Er det snakk om følessmessige vibrasjoner, eller det det vibrator i musa (auda.. går den gjennom sensuren? :smile:)?

Poenget er: Er denna noe å satse på, når Dual Optical koster like mye?! (komplett.no)

Hjelp meg ut her er dere snille.

-Jeez

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er en vibrator? **** ta da.. den ser så god ut! Har egentlig ikkje så mye til overs for formen til Dual Optical..

Semi-update: Kikker litt nå, litt mer våken enn å går natt, Wheel Mouse Optical ser jo akkurat lik ut.. Vi går for den trur eg! Men ser ikkje helt forskjellen på den som heter Pilot i tillegg, er den med færre DPI eller noe?

Ja.. Men nå må vi jo ha et tastatur som står i stil til kongemusa, Logitech Internet Navigator`en? Erfaringer med den du nVIDIAsucks?

Jeez

Lenke til kommentar

Skriver denne meldinga med et Logitech Internet Navigator. Har brukt det siden November. Kjempemessig tastatur. Programmerbare knapper til det du trenger + mer. Trenger du ikke alle funker de fleste selv om du ikke legger inn softwaren. De je gbruker og kanskje de mest nødevendige er: Start Internett, Start MailKlient, Volum opp og ned+Mute og eget skrollhjul på venstrehånda med Back knapp. Har tilogmed delt en boks cola med det og det ruller enda

Lenke til kommentar

Milla: Er klar over det settet, men orker ikkje å styre med batterier +++. Eg rekner med å å få mer kvalitet for de samme pengane hvis eg velger "med tråd".. Dessuten syns eg musa mi ser bedre ut enn den i det settet!

Jeez

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-14 23:29, Jeez skrev:

Milla: Er klar over det settet, men orker ikkje å styre med batterier +++. Eg rekner med å å få mer kvalitet for de samme pengane hvis eg velger "med tråd".. Dessuten syns eg musa mi ser bedre ut enn den i det settet!

Jeez

Du må huske.. at det holder ikke bare å SE bedre ut :smile:

Lenke til kommentar

Milla: Greit, veit det :smile: Med "se bedre ut" mener eg at eg syns den ser bedre ut liggande med handa mi oppå! Eg mener å ha prøvd Dual Optical på et lan engang (veit det ikkje er mye) og eg likte ikkje måten den låg i handa. Ut fra de bildene eg har sett av Wheel Mouse Optical, ligner den mer på den musa eg bruker nå (gamal sak som fulgte med en Siemens Xpert).

nVIDIAsucks: Heheh, det burde jo vere det, men sjøl om eg liker sånne duppeditter som det, har eg ærlig talt ikkje behov for den vibrasjonen eller å sløse vekk en 50 lapp på den :smile: Da er det like greit å kjøpe Wheel Mouse Optical som er helt lik utsenedemessig (? trur da det).

Greitt?

Jeez

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...