YBD Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei! Søsteren min ønsker å kunne laste ned musikk på sin bærbare datamaskin, og vil ha meg til å vise henne. Jeg bruker DC++, og føler det kan være litt innviklet for henne, - uansett har hun ikke noe å dele, så det er vel få hub'er hun kommer inn på? Hva vil dere anbefale henne å laste ned musikk med? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) ... Endret 12. mai 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) BearShare Lite. Jeg bruker ikke programmet selv, men det skal visst være veldig bra når det gjelder nedlasting av musikk. Endret 12. mai 2005 av miCro Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ikkje alle esel går på fire bein. Manglar ein stutar, pløyer ein med skrytande esel. "Har kongen ridd deg, så har Gud sjølv ridd meg," sa eselet til hesten. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det er ikke lov å hjelpe folk å laste ned piratkopierte filer på forumet Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) winmx er enkekt, men finnes mye virus der. Akkurat nå bruker jeg BearShare, og det er ikke mye mer komplisert syns jeg. www.bearshare.com miCro kom vist før meg. @Fl@meboy: Hvem sa det var snakk om nedlastning av piratkopiert materiale? Endret 12. mai 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det er ikke lov å hjelpe folk å laste ned piratkopierte filer på forumet Hvem har sagt at hun skal laste ned piratkopiert matrialet? Det finnes mange lovlige filer tilgjengelig på fildelingsnettverkene. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Kremt! De fleste filene som ligger på slike programmer er jo ulovelige men jaja.. Forslag: Limewire(last ned limewire pro fra dette) Gluz(Likt som Limewire) Winmx(Mye virus og feil navn på filer) Kazaa(dårlig) Bearshare `(raskt) Emule(ikke enkelt å forstå seg på) Kazaa lite k++(bedre enn bare kazaa) Dc++(nesten likt som emule) Grokster(likt kazaa) Endret 12. mai 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 De fleste ja, men ikke alle Gode forslag, men Kazaa er ikke å anbefale. Tregt, mye virus (Men hvis du klarer å forsvare datan kan det gå uten formatering for ofte) og spyware følger med. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dere vet vell at Kazaa blir ansett som spyware og adware?! Microsoft Antispyware stemplet Kazaa installsjonsfilen min (som jeg aldri har brukt) som spyware. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Så har man Shareaza da siden er av en eller annen mystifistisk årsak nede nå, men det har sikkert noe med den nyeste betaen som kommer/har komt. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Vil på det sterkeste anbefale deg LimeWire. For all del ikke kom borti BearShare, måtte formatere etter 2 dager med det. LimeWire er dessuten virus/spyware fritt. Du finner det enkelt på Google.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå