Gå til innhold

Tungetale oversetter! (fra herregud.com)

L4r5

Anbefalte innlegg

På siden herregud.com har de en tungetale-oversetter (sånn i tilfelle du skulle tale i tunger og være nysgjerrig på hva du sa).

der tastet jeg inn : "Vårt fokus på HTPC fortsetter. I denne guiden i flere deler lar vi HTPC-ekspert Mastiff boltre seg i HTPC-ens vidunderlige verden. Del 6 tar for seg valg og installasjon av DVD-programvare og etterprosessering." (tatt fra hw.no sin hovedside)

oversettelsen som fulgte var: "Hvem veien er korset mye mer? Takk sannheten vet jeg alt for å Jesus med Enevald på redningsflåten. Pris Herren!"

Hvis denne oversettelsen er korrekt er jeg redd for at hw.no prøver å tvangskristne meg! :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, litt artig den der!

Jeg tok fra caplex:

saltsyre, løsning av hydrogenklorid, HCl, i vann, sterk syre. Utstrakt bruk i teknikk og vitenskap, hovedsakelig for surgjøring (senke pH). Handelsvaren konsentrert (rykende) s. inneholder 37 % HCl. Magesaft inneholder 0,3—0,4 % HCl. Salter av s. kalles klorider, f.eks. natriumklorid, NaCl.

Dette var tungetalen:

Hvis dette kan redde meg fra Helvete, så babler jeg gjerne intetsigende vrøvvel i lag med andre voksne mennesker!

Hjelp! Det jeg har lært på skolen er altså ikke sant? :scared::p

Lenke til kommentar
Det er jo bare random oversettelser da. Mange av de samme kommer igjen..  :roll:

åja trodde det var jesus som sått ved en maskin og oversatte til meg jeg :p:innocent:

hehe :p

Det jeg mente var at det ikke hadde av betydning hvilke ord du putta inn der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...