audhage Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er det noen som vet noe om BenQ 1625? (Lightscribe ser fristende ut med er det egentlig noe vits?) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Test av BenQ DW1625 kommer på cdfreaks i løpet av 2-3 dager. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ok. Takker. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
espenf Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei, har leta litt etter BenQ DW1640. Men jeg finn ikke noen netshop som selger denne. Mulig jeg er for trøtt.. Ser at MPX.no skal selge den for kr 440,-. Synd at de kun (foreløpig?) får den inn i sort. Lenke til kommentar
geiri Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Noen som vet om dette er b/c grde? http://www.pxp.no/webshop/product_info.php...products_id=246 Er det ett godt kjøp? Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei, har leta litt etter BenQ DW1640. Men jeg finn ikke noen netshop som selger denne. Mulig jeg er for trøtt.. Ser at MPX.no skal selge den for kr 440,-. Synd at de kun (foreløpig?) får den inn i sort. De selger den på norwaydisc også til 495kr, de har an i kvitt og svart der. http://www.norwaydisc.no/webshop/index.php?cPath=31 Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hei hei, ja igår kjøpte jeg meg Nec ND-3540A da jeg var en tur i Tr.heim. Leser her inne at den er kresen på noe småtteri.. Har jeg gjort ett litt dårlig kjøp? Burde jeg valgt en annen brenner? Evt returnere den Nec`en og kjøpe BenQ sin? Hvordan ser dere hvilken firmware brenneren har? Og om jeg beholder den.. bør jeg evt oppgradere firmwaren på min Nec ND-3540A jeg kjøpte igår? Når det kommer til plater,er disse ok:http://www.norwaydisc.no/webshop/product_info.php?cPath=32&products_id=183 (Må ha minus plater siden dvd-spiller som jeg har i stereobenken ikke tar pluss) Endret 1. juli 2005 av KenBjork Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg var på Posten i går og kjøpte en 25 spindel Maxell DVD-R (1-8x), made in Japan. Sjekket ut platene med DVD Identifier nå og ser at de har mediekode MXL RG03. Kostet meg 130 kr. Er dette et bra kjøp eller hva? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg var på Posten i går og kjøpte en 25 spindel Maxell DVD-R (1-8x), made in Japan. Sjekket ut platene med DVD Identifier nå og ser at de har mediekode MXL RG03.Kostet meg 130 kr. Er dette et bra kjøp eller hva? Sjekk andre innlegget på første siden MXLRG03 - Maxell (Maxell) - Særdeles bra plater, muligens på nivå med Taiyo Yuden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvorfor er disse printbare så "mye" billigere enn disse og disse, som ikke er printbare? Er det bare et godt tilbud, eller er det en betydelig forskjell på kvaliteten? Lenke til kommentar
espenf Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Alle har samme media ID. Da skulle så vidt jeg vet kvaliteten være lik. Men jeg er ingen ekspert på dette. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Hvorfor er disse printbare så "mye" billigere enn disse og disse, som ikke er printbare? Er det bare et godt tilbud, eller er det en betydelig forskjell på kvaliteten? Tilbud eller feilprising kanskje? Må jo være "taps-pris" å selge dem så rimelig... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Noen som vet om dette er b/c grde?http://www.pxp.no/webshop/product_info.php...products_id=246 Er det ett godt kjøp? Dette lurer jeg også på. Skal kjøpe en 100 pakning med Taiyo Yuden fra PXP, også hadde jeg tenkt å kjøpe noen plater som jeg kan bruke til mindre viktige data, men jeg klarer ikke å finne noen plater som har et bra pris/kvalitet nivå... Noen som kan anbefale noen rimilige og bra plater som pxp selger? Er Ridisc platene noe særlig? Ser at Ridisc ikke er nevnt som produsent av TTG02 media id'en.. Endret 27. juli 2005 av Pug Lenke til kommentar
espenf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Noen som kan anbefale noen rimilige og bra plater som pxp selger? Nei, men jeg kan anbefale rimelige plater fra PS DATA. Verbatim DVD+R 16x 25pk til kr 79,-. Lenke til kommentar
pxp.no Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei Pug og geiri De Ridisc'ene dere sikter til er faktiskt meget gode, og får 97% score både i; BenQ DW1620 (B7V9) med PI Errors på Max 28 og NEC 3500 (2.19) med PI Errors på max 14. Med PIF på max 6 på begge, kommer scoren på 97% som må betegnes som svært godt! Og så absolutt A-grade! mvh Pål K. Lenke til kommentar
maledictus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Noen som kan anbefale noen rimilige og bra plater som pxp selger? Nei, men jeg kan anbefale rimelige plater fra PS DATA. Verbatim DVD+R 16x 25pk til kr 79,-. Blir nesten litt skeptisk når det dukker opp så gode tilbud, i og med at f.eks. Komplett skal ha 149 kr for samme spindel. Hadde jeg vært på Rimi, ville jeg umiddelbart ha sjekket holdbarhetsdatoen hvis en vare ble solgt så mye billigere enn på Rema 1000. Jeg har bestilt noen slike spindler med Verbatim DVD+R 16x fra PS Data, men var først litt i tvil om jeg skulle velge 8x- eller 16x-plater til min BenQ DW1640. Jeg ser du fikk 94 kvalitetspoeng da du testet disse platene med siste firmware (BSJB) til 1640'en. Får håpe det blir enda mindre spikes mot slutten av plata i de neste firmware-versjonene, men kommer nok til å brenne disse på 12x inntil videre. Har du testet dem på 12x-hastighet med siste firmware-versjon? Lenke til kommentar
espenf Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har du testet dem på 12x-hastighet med siste firmware-versjon? Ja, resultatet ble 97 kvalitetspoeng. Lenke til kommentar
maledictus Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har du testet dem på 12x-hastighet med siste firmware-versjon? Ja, resultatet ble 97 kvalitetspoeng. Det er jo absolutt godkjent! En skal vel ikke bare henge seg opp i kvalitetspoeng, for én enkelt PIF-stolpe kan ødelegge for poengsummen. Totalt sett var de andre verdiene svært bra: PI Failures Samlet: 113 PI Errors Samlet: 8512 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Oppdatering 3.8.05: Lagt til: TTH02 Optodisc.R16 Også lagt til informasjon om falske MCC003 og falske MCC02RG20 plater fra Hong Kong. Infosmart i hong kong forfalsket tidligere TY plater, nå forfalsker de i stedet MCC (Verbatim plater), så se opp . Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva er det beste/billigste kjøpet av DVD-plater i dag? Jeg har en nec nd-3040, og skal bruke platene til backup av bilder/filmbrenning. Helst i store spindler fra leverandrører av annet PC-utstyr også, så jeg får slengt på med noe annet på bestilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå