bandit Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Har en Tundra 1557E fra Ps-Data. Har fått tilsendt en Aopen DVD-brenner, men etter å ha skiftet den ut med den "orginale" qsi brenneren, finner jeg den ikke i windows! den har strøm men dukker ikke opp i Windows. Har slettet QSI spilleren fra enhetsbehandling. Noen som har tips/erfaringer?? Lenke til kommentar
Psh Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 kjehaako: Det er en LiteOn SHW-1635S , Du finner uofisiell firmware og annet snacks hos codeguys Lenke til kommentar
Psh Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 bandit: Har du sjekket jumperen (master/slave/cable select) bak på spilleren, den skal stå på det samme som Qsi brenneren. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 'Uoffisiell firmware' er det som regel noe bra med! Takk Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har en Benq 1640 som windowsen min ikke "finner". Fungerte perfekt i går... nå er den bare borte. hjelp!? Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Finner biosen den? Og i såfall, kan du boote fra den ? Fin måte å finne ut om det er et winproblem eller hardwareproblem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Jeg skal ta backup av 40+GB med diverse filmer jeg har liggende på HD'en. Hadde planer om å kjøpe fra brenner.no Problemet er at jeg har overhodet ikke peil på hvilke det lønner seg å kjøpe? Hva er best av DVD-R og DVD+R? Og hvilket merke skal jeg gå for? Har en NEC ND-3550 med siste offisielle firmware... takk på forhånd edit: så litt på disse. Noen som har erfaringer? Endret 12. februar 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg har en Plextor PX-716A som jeg er MEGET fornøyd med. Leser alt (også kopibeskyttede CDer) og brenner alt (også DVD+R DL og DVD-R DL). Bar programvare bundle, og bra program for å tweake brenneren (Plextools). Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Nec ND-3550 er bra"! Lenke til kommentar
Psh Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg har en Plextor PX-716A som jeg er MEGET fornøyd med. Leser alt (også kopibeskyttede CDer) og brenner alt (også DVD+R DL og DVD-R DL). Bar programvare bundle, og bra program for å tweake brenneren (Plextools). 5593999[/snapback] Javel... Er det noen flere som føler trangen til å fortelle oss hva de har? Nec ND-3550 er bra"! 5594105[/snapback] Ja, men ikke på brenning av plater i 12x eller lesing av ripete plater. Ikke kan den bitsette til DVD-Rom uten at garantien går i dass eller Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hva skal du med garanti da? Er jo ikke akkurat de dyreste brennerne hehe Bytta akkurat firmware på min... så nå blir det bitsetting og sonefri dvd-titting Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Er det noen av brennerene som er mer stillegående en andre? Tenker da på en dvd brenner til bruk i en HTPC. Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Plextoren er iallfall stille og grei. Den kan også settes opp i noe som heter "silent mode" (man kan sette max hastighet, max seekrate, og hvor fort skuffen skal åpne seg :-) Når den spiller video-DVD så går den på 2x for å være stille, men man kan overstyre dette - greit når man skal kopiere en video-DVD f.eks. :-) Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Er det noen flere som føler trangen til å fortelle oss hva de har? Han spurte jo faktisk om andres anbefalinger og erfaringer da :-) Lenke til kommentar
Psh Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Hvem spurte om en annbefaling av brenner? L4r5 spurte faktisk om plate valg! Og for å svare L4r5, så er de platene du linker til meget bra! Dette kunne du også lest deg frem til, i de første postene til OC-Freak Endret 13. februar 2006 av Psh Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei. Har snublet over noen HP DVD+R 16X printbare plater. Noen som kjenner til hvordan kvaliteten er på disse platene? Evt. hvem som er produsenten? Ganske grei pris på disse, men har ikke hørt om dette merke før på DVD plater. Så derfor usikker på om det er noe å satse på. Får de i spindel på 100 for 315.- og 40 stk i slim dvd cover for 175.- Mener det er greie priser hvis kvaliteten er bra... Noen som har innspill på dette? Har en LG brenner hvis det har noe å si. Nettulf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvem spurte om en annbefaling av brenner? L4r5 spurte faktisk om plate valg! Og for å svare L4r5, så er de platene du linker til meget bra! Dette kunne du også lest deg frem til, i de første postene til OC-Freak 5595502[/snapback] Ville bare være sikker... Sto at det var så mange kopier ute å gikk... Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det kan virke som om HP-platene er av typen CMC MAG.M01. Ikke akkurat det beste man kan komme over. Verbatim koster ikke så veldig mye mer. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Sendte en mail å spurte om mediakoden til disse HP platene. Fikk akkurat svar om at det kunne de ikke si? javel, da er det nok noe skikkelig møkkaplater det dreier seg om, tenker jeg. Alle HP platene etter hva jeg har hørt er produsert av CMC, men med forskjellige mediakoder. Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Har bestilt en spindel med 25 stk av de HP platene. http://www.wesellcd.no/shop/productinfo.asp?id=DRE00025 Kan godt legge ut mediakoden på dem når jeg har mottatt pakken derfra. Er selv ganske nysgjerrig på de platene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå