Nickname Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Kjøpte Warcraft 3 i dag i håp om at noen av feilene skulle forsvinne fra "kopien" min. :smile: Men det skjedde ikke, får veldig ofte "Fatal error: Could not read memory" Jeg har gjort det meste som Blizzard mener man skal gjøre, har også sett gjennom Warcraft forumet på Battle.net. Mange med samme problem men ingen løsning. Så hvis noen har funnet ut eller finner ut av det må dere gi beskjed. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Blir du kastet ut av spillet og får en feilmelding? Hvis det er det som skjer så har jeg en kamerat som har samme problem. Ingen løsning som jeg vet om enda ihvertfall. Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 hadde sånn cirka samme problem selv, men det hele løste seg selv etter at jeg reinstallerte media player og divx codecen. Tror det er noe beef med videoene i warcraft 3 (som er kodet i divx). Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Er jaggu merkelig at Blizzard ikke bruker en intern codec... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Er det noen som har funnet ut noe mer om dette problemet? Jeg får fortsatt problemer med Fatal Error feilmeldingen, men dette gjelder ikke bare videosnutter men ellers i spillet også. Pleier å kunne spille ca. 30 min. før det klikker. Ja jeg har orginal versjon av spillet så ikke spør om det!!! [ Denne Melding var redigert av: Smyagol på 2002-07-17 14:02 ] Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Takker så mye for svar Skal sjekke om dette funker Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Takker så mye for svar Skal sjekke om dette funker Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 det skjer hos meg når prosseesoren er varm og uheldigvis kalkulerer 'feil', det som hjelper er å klokke ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå