Anders86 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Er jeg den eneste eller er det dårlig utvalg av windows mobiler i norge. Har lenge vurdert å kjøpe windows mobil, men det er jo bare gammel teknologi i de som du får kjøpt i norge. De har ikke 3G/EDGE og de fleste har bare VGA kamera. Er det noen som vet om det kommer noen nye windows mobiler til Norge med litt oppgraderte kameraer skjermer og dataoverføring??? Venter på svar! Lenke til kommentar
Anders86 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Her var det ikke mye svar og få nei... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Tålmodighet er en dyd. At de fremdeles mangler 3G og EDGE er vel ikke det store tapet, når man finner gode prosessorer (i motsetning til symbian), WLAN, enorme skjermer og alt annet fint. Mye fine Qtek-telefoner. Er vel 9090, S100 og 2020 som er de vanligste i salg i norge. Så en nyhet nå om at det nye windows-OS'et kommer til å dukke opp både her og der hos flere forskjellige produsenter. Da blir det fint. En seriøs utfordrer til det populære Symbiansystemet. Lenke til kommentar
Anders86 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Joda, vet om alle de MONSTER qtekene =P Men jeg kunne tenkt meg noe på størrelse med Qtek 8020 med 3G og Mpix kamera... Men det ser ut som det er vanskelig å få til... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Joda, vet om alle de MONSTER qtekene =PMen jeg kunne tenkt meg noe på størrelse med Qtek 8020 med 3G og Mpix kamera... Men det ser ut som det er vanskelig å få til... 3G har knapt kommet hos de vanlige produsentene. Med magneto kommer støtte for 3G, men i det 2003 systemet som er nå støttes visstnok ikke dette. mpx220 har 1.3mp kamera og minnekort. Mangler bare 3G. Den er på størrelse med M65 og E700 pluss minus Endret 13. mai 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Anders86 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Joda, men den har fått kritikk for skjerm og kamera. Noe som er ganske viktig i en mobiltelefon nå til dags. Lenke til kommentar
Anders86 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Fra alle nettstedene som har teste den, blant annet dinside.no Endret 14. mai 2005 av Anders86 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 nå har du jo tatt det ut av sammenheng. Var ikke skjermen generelt som var dårlig, bare i direkte sollys. Når jeg var ute nå, og prøvde den i direkte sollys så fremstod ikke det som noe problem. men kamera er ikke så bra, det skal jeg innrømme. Dog er det ikke veldig mange av mp telefonene som kan vise til noe wow opplevelse Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Prøvde en QTek 8080 (eller 9090?) og jeg skjønner ikke folk som kaster bort penge på slikt. De slår endda Siemens i kampen for det mest u-intuitive UI. Får mange henvendelser fra folk som ikke klarer å konfe den for GPRS med eller uten laptop og jeg skjønner dem faktisk godt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Prøvde en QTek 8080 (eller 9090?) og jeg skjønner ikke folk som kaster bort penge på slikt. De slår endda Siemens i kampen for det mest u-intuitive UI. Får mange henvendelser fra folk som ikke klarer å konfe den for GPRS med eller uten laptop og jeg skjønner dem faktisk godt. det at de ikke greier gprs på den, er fordi mange operatører ikke har fullstendige oppsett på det. Besøker de windowsmobile eller mysmartphone.no har de oppsett for de fleste av dem. Kan man norsk, og lesing så vil man kunne forstå det. hva er ditt belegg for å si at grensesnittet er steinalder? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Personlig synes jeg grensesnittet på Windows-baserte telefoner er noe av det beste som finnes. Raskt, brukervennlig og med gode muligheter for tilpasninger. Endret 14. mai 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
Anders86 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Får vel bare vente til de nye Windows mobilene kommer med v5.0 OS. Gidder ikke kjøpe når det snart kommer nye. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Personlig synes jeg grensesnittet på Windows-baserte telefoner er noe av det beste som finnes. Raskt, brukervennlig Jeg tok en tit på: http://www.mysmartphone.no/mod-htmlpages-d...ay-pid-22.phtml 20 steg illustreret med 26 screenshots bare for å sette opp GPRS og MMS... raskt og brukervenligt? At de i det hele tatt har funnet det nødvendig med screenshots siger egentlig alt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 i forhold til det faktum at Nokia o.l. får OTA fra operatørene, mens de ikke har annet enn feks SPV200 hos netcom sier sitt. Skulle man forklare noen som aldri har brukt en mobil før (etter beste evne) så er screenshots det beste. ikke alle som har mobil har iq Windows telefoner er ikke billig og simple telefoner... Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Personlig synes jeg grensesnittet på Windows-baserte telefoner er noe av det beste som finnes. Raskt, brukervennlig Jeg tok en tit på: http://www.mysmartphone.no/mod-htmlpages-d...ay-pid-22.phtml 20 steg illustreret med 26 screenshots bare for å sette opp GPRS og MMS... raskt og brukervenligt? At de i det hele tatt har funnet det nødvendig med screenshots siger egentlig alt. Det kaller brukervennlighet. Alle er ikke like tekniske. Derfor er det bilder med i guiden for å gjøre det like enkelt for alle. Det er ikke noe vanskeligere å konfigurere en windows mobile enn en symbian mobil. Man gjør akkurat de samme stegene med den samme informasjonen. Når det er sagt er det ikke noen mer avanserte Windows Mobile modeller i utlandet. (Utelukker eksklusive modeller i asia). Og selv om du ikke har 3G eller EDGE, så overgår Windows Mobile modeller Symbian modeller i ytelse, funksjonalitet og kraft uten problemer. Endret 14. mai 2005 av Glofi Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 20 steg illustreret med 26 screenshots bare for å sette opp GPRS og MMS... raskt og brukervenligt? At de i det hele tatt har funnet det nødvendig med screenshots siger egentlig alt. Og? Det tar et par minutter å sette opp, så er man ferdig med det for godt. Forresten, så svarte jeg i forhold til grensesnittet, ikke hvordan man setter opp GPRS/MMS. Lenke til kommentar
Anders86 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Er det noen som har fått med seg noen datoer for lansering av windows mobiler med det nye Opperativsystemet i Norge??? Endret 14. mai 2005 av Anders86 Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er det noen som har fått med seg noen datoer for lansering av windows mobiler med det nye Opperativsysteme i Norge??? Så vidt jeg vet er den eneste telefonen med Windows Mobile 5.0 hittil Samsung I300, og det er vel tvilsomt at den kommer til Norge. Arrester meg gjerne om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå