Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hoppsann. Sitter her med en knapt to år gammel Samsung SyncMaster 191T, (19" LCD). De siste par ukene har jeg lagt merke til at visse ting har en tendens til å brenne seg fast. Selvsagt blir det ikke en nøyaktig kopi, men av og til kan jeg lese det som har stått der i flere timer senere. Det kan være playlists, påloggingsbokser, osv. De fleste "bildene" forsvinner etter noen timer, men noe blir sittende helt fast. Det er vanskelig å se merkene når bakgrunnen er lys, men man kan klart se det hvis bakgrunnsfargen er mørk (f. eks Opera uten vinduer oppe, Word osv.) Det du ser på bildet under viser ingen tegn til å forsvinne. Kontaktet Komplett som ba meg kontakte Samsung, og Samsung ba meg kontakte InfoCare. Pratet med en tekniker som sa han hadde vært borti noe lignende før. Hva er lurest for meg å gjøre nå, med tanke på retur av produktet? Bør jeg benytte med av Samsungs garanti (InfoCare vil da sende meg en ny skjerm og ta min nåværende tilbake) eller reklamasjonsretten (og kontakte Komplett)? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har selv en 3 år gammal 191T uten problemer og blir du tilbydt en ny skjerm ville jeg tatt den muligheten. Komplett sender nok uansett bare skjermen til infocare så kanskje bare like greit å hoppe over et mellomledd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå