Sponis Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Når eg spiller skjer det avogtil noke veldig plagsomt, plutselig blir skjermen svart og det kommer opp en rute der det står power saving mode, og så kan eg ikkje gjør noke, bortsett fra å restarte maskina. Noken som vei kva problemet kan være? Det er en LG 17` LCD L1715SS TCO-99 Silver 12ms skjerm vist noken lurte. Takker for svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Tror ikke du skal skylde på skjermen. Skjermen går automatisk i power save når signalene fra skjermkortet blir borte. Det er nok PC som er ustabil. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 hm, kvifor skulle signalene fra skjermkort forsvinne? det er eit heilt nytt XFX GeForce 6600GT, korleis kan eg fikse problemet da? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Ingen sm kan hjelpe meg? Er litt kjedelig å kjøpe en maskin til 12.000 når det ikkje går an å spille på den, så håper noken kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå