bokhylle Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hei Skal ha meg et headset som lager bra lyd. Men er ikke helt sikker på hva jeg skal ha Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dette er det mange som har tat opp her... det er bare å søke Og hvis noen skal kunne komme med råd så er det en fordel å vite om du skal bruke det inne eller ute. På Stereo eller MP3 spiller Hvis du skal ha den til MP3 kan jeg anbefale Koss PortaPro Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg skal ha det til MP3 spiller, men jeg syns Koss PortaPro ser litt stuslig ut. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det er smart å komme med så mange opplysninger som mulig når du oppretter en ny tråd. Prisklasse, lukket eller åpen konstruksjon, bruksområder osv.. Mye lettere å komme med et fornuftig svar da. Hodetelefoner er forresten diskutert til døde på dette forumet, så det er bare å søke. Eventuelt kjøpe deg et par Beyerdynamic DT231 Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Har sett på denne . Er den bra eller? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 jeg har sporta pro selv og det er digg bass i dem + at de er lette og kan pakkes sammen og tar liten plass. Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Søk på prisguiden etter beyerdynamics dt 231, de har iallefall jeg bestilt. :-) Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Er Sennheiser PX 200 bra? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Har ingen erfaring med PX 200 men mange sier at de er ganske gode. hvis du drar til hifi klubben i Oslo kan du prøve dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå