Dappy Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Her er et bilde http://foto.vg.no/show_album.php?aid=699297 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ganske standard bilde... Hadde vært bedre om bildet hadde vært av god kvalitet, sånn som det er nå er det bare grøtete og mye støy. Lenke til kommentar
Dappy Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 lurer egentlig på hva støyen kommer fra... men kvaliteten var mye bedre på .raw bildet.. Burde jeg kanskje ha tatt det i farger? Men takk for kritikk Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Mulig vg sitt fotoalbum ødelegger det... hva vet jeg? Uansett så tror jeg du til og med får bedre kvalitet ved å bruke forumet sin vedlegg funksjon. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Regner med at støy/kontrast m.m. skyldes VG's fotoalbum. Ser du har benyttet tredeling (hovedmotiv plassert 1/3 inn fra siden. Det er bra. Dessverre er bildet delt i 2 midt på (åskanten) og belemret med et gjerde og en rett horsisontal linje tvers over bildet. Burde hatt noe i forgrunnen for å skape dybde/spenning. Burde du vært nærmere treet og fått noen dramatiske linjer dannet av grener samt en eller annen form forforgrunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå