TST Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Turbine har nå lansert nettstedet til The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar. Les hele artikkelen Lenke til kommentar
tåa Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Voldsomt så stor artikkel dere skulle skrive bare for et nettsted. Dere vet vel at det her bare er snakk om det velkjente Middle-Earth Online med nytt navn? Noe sier meg noe annet. I artikkelen står det f.eks. at "det er ikke usannsynlig at selve spillet kommer med en avgrenset del av Midgard, og at flere deler av verden blir gjort tilgjengelig i senere ekspansjonspakker". Dette er allerede bekreftet, og dere har skrevet om det her. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Lurer litt på hvor lenge det går, hvor mange forandringer som kommer før middle earth online blir en realitet jeg. De (sierra) startet jo med dette i 98 elns om jeg ikke husker helt feil. Edit: Husket riktig jeg http://mevault.ign.com/thegame/overview/ Endret 21. mai 2005 av Mr-CEO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dette ser jo ganske bra ut. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Nja.. Likte ikke helt at man bare kan spille for èn side. Hva med Pvp? Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 De har nok flettet inn det på en annen måte. Skjønner dem veldig godt at de ikke lar spillerne styre storyen. Det blir ikke helt like legendarisk . Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ringenes Herre-MMORPG. Det høyrest slett ikkje verst ut. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ringenes Herre-MMORPG. Det høyrest slett ikkje verst ut. På den annen side: Det gjorde ikke StarWars ep. 1 og 2 heller. Jo mindre forhåpninger, jo større overaskelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg