C. Alshus Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Det var en gang en ung mann, som i sin ungdom hadde erklært sitt høyeste ønske: Å bli en stor forfatter. Når han ble spurt hva han mente med «stor», sa han: - Jeg ønsker å srive materiale som hele verden vil lese, tekst som vil få folk til å reagere med følelse, tekst som vil få folk til å skrike, gråte, brøle i smerte og sinne. Han jobber nå for Microsoft som feilmeldingsforfatter. Kilde: Mann. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hehe, den var bra :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-07-13 02:30):Det var en gang en ung mann, som i sin ungdom hadde erklært sitt høyeste ønske: Å bli en stor forfatter.Når han ble spurt hva han mente med «stor», sa han:- Jeg ønsker å srive materiale som hele verden vil lese, tekst som vil få folk til å reagere med følelse, tekst som vil få folk til å skrike, gråte, brøle i smerte og sinne. Han jobber nå for Microsoft som feilmeldingsforfatter.Kilde: Mann. :lol: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Ser ut til at han slår i hjel tiden med å lage dem vanskeligere og vanskeligere å skjønne for mannen i gata. :smile: x1010000000 vca0000000sfasd ds000000 er ikke så iøynefallende for norsklærern min trur jeg. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå