Elrayedol Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg kjøpte en ny dvd-brenner men etter at jeg satte den inn og startet pc'en igjen var dvd-romen borte vekk. Hvordan kan jeg finne den igjen?? Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Elrayedol Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Vær så snill er det ingen som har et forslag engang??!!! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Standardspørsmål... du har riktig oppsett av master/slave og kabling? Trond Lenke til kommentar
Elrayedol Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Når jeg skal sett op master/slave så kommer bare brenneren opp og den kanjeg ikke sette som slave bare master. Kablingen er som den skal. Jeg erstatet dvd-brenneren med den gamle brenneren og brukte de gamle kablene. Når jeg kobler ut dvd-brenneren virker cd/dvd-rommen. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Sett den som master da.. Og sett den andre enheten på IDE-kanalen til slave Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 sjekk jumper kablene dine du har hat problem med det selv. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Når jeg skal sett op master/slave så kommer bare brenneren opp og den kanjeg ikke sette som slave bare master. Master / slave, er innstillinger som gjøres med en jumper bak på cd/dvd spilleren. jumper = en liten plastdings Innstillingene for master og slave står gjerne på et klistremerke på toppen av cd/dvd spilleren Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Let litt rundt i huset, min hoppet ut av slot'en en gang. Fant den i et skap i den mørke skumle kjelleren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå