Predecessor Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Å ja, jeg vet at dette er postet feil, men det er fredag og lite folk på online, så jeg tok en kjapp en. Som overskirften sier, er det noen som har et bra DVD program å anbefale for nedlasting? Jeg leide meg en film, men glemte at jeg ikke hadde noe DVD program å avvikle fra. Gjerne en try out versjon. Tusen takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
skol Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hei, Det er egentlig bare to program som jeg kan anbefale og det er: Cyberlink PowerDVD og Intervideo WinDVD Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Du kan prøve WinDVD, eller Power DVD. Bruker Power dvd selv, funker sinsykt bra. Mvh Martin Maursund Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 02:21, skol skrev:Hei,Det er egentlig bare to program som jeg kan anbefale og det er: Cyberlink PowerDVD og Intervideo WinDVD Yesss1 Powervideo var den jeg ettersøkte. Takker for rask respons. Nå logger jeg av å ser litt film med en skærp en (Wiskey) i glasset. Må vel en tur innpå etter filmen. So long Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå