Gå til innhold

Nokia-Sensor programmet er konge!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Lurifaksen.

1) Rekkevidden er på kun 10 meter

2) Det er begrenset med hvor mange mennesker som har Nokia S60-modeller.

Dog kommer begge faktorene til å endres med tiden. S60-modeller fra Nokia blir det nok mer og mer av, og 100 meter støtte kommer vel etterhvert. Da blir nok programmet mer fristende :)

Lenke til kommentar

Det er et ganske interessant program. Men tviler på at det blir noe særlig hit. Mange grunner til hvorfor, og de er allerede blitt ført opp av andre her på forumet.

Selv kommer jeg til å teste det når jeg er ute og reiser i sommer. Håper da at jeg minst kommer til å finne minst 1 med programmet.

Lenke til kommentar
Hvor mye minne krever egentlig det programmet? Har 16 mb, men alikvell får jeg meldingen "for lite minne, slett noen data"..

Tror ikke det har noe å gjøre med "lagringsminnet", men RAM`en, dvs. alle programmene som ligger åpne. Hold inne meny-knappen for å se hvilkne programmer som kjører, og lukk dem med C-tasten.

Lenke til kommentar
Hvor mye minne krever egentlig det programmet? Har 16 mb, men alikvell får jeg meldingen  "for lite minne, slett noen data"..

Tror ikke det har noe å gjøre med "lagringsminnet", men RAM`en, dvs. alle programmene som ligger åpne. Hold inne meny-knappen for å se hvilkne programmer som kjører, og lukk dem med C-tasten.

Niks, alt stengt..

Har nokia 6600 om det skulle hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...