Teddy-123 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Eg har akuratt kjøpt soundblaster 4 pro. Eg blei litt skuffa då det ikkje var muligheter for å koble phono kabler frå lydkortet til forsterkeren, det eineste eg kan sjå er minijack, optical out, og spdif. Digital out hadde jo vært supert om eg hadde optical inn på forsterkeren. Eg er litt usikker på korleis eg skal sette dette opp på best mulig måte, er det mulig heter for å kunne koble seg på spdif?? Håper nokon kan gi meg nokre råd her. bjørn Endret 12. mai 2005 av knepoman Lenke til kommentar
raZputin Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Du kjøper en minijack til phono kabel, link. Lenke til kommentar
Teddy-123 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Jepp, har allerede det det eg lurte på var om det var andre måter å koble det opp på. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvis du ikke har digitale innganger på forsterkeren din, er det neppe andre fornuftige måter å gjøre det på. Lenke til kommentar
Teddy-123 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Hvis du ikke har digitale innganger på forsterkeren din, er det neppe andre fornuftige måter å gjøre det på. Det var vel det eg tenkte Måtte bare sjekke her i tilfelle det var noko eg hadde oversett Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det beste er (etter min mening) optisk digitalkabel mellom lydkort og forsterker, men går det ikke så går det ikke. Lenke til kommentar
Teddy-123 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 jaja.. Blir vel ny forsterker snart tenker eg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå