gfak Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Lurer på et par ting om vannkjøling. 1. Jeg har en slange som er 12mm utvendig og 9mm innvendig: hva slags type blir det? 3/8" eller 1/2"? 2. Jeg har en pumpe fra før så nå mangler jeg vel bare radiator og cpu blokk eller? 3. Jeg har en tank som er 1,8l hvor mye vann bør jeg ha i den? Takk på forhond :smile: Lenke til kommentar
555 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 1. Jeg har en slange som er 12mm utvendig og 9mm innvendig: hva slags type blir det? 3/8" eller 1/2"? hmmmm 2. Jeg har en pumpe fra før så nå mangler jeg vel bare radiator og cpu blokk eller? ja. men en shim og litt as3 er kjekt å ha 3. Jeg har en tank som er 1,8l hvor mye vann bør jeg ha i den? fyll så vannet står over pumpa eller over inn ut slangeneniplene Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Så tanken skal være _helt_ full?? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Du har 3/8" innvendig, og 1/2" utvendig. =) Vet ikke hva som er oppgitt som standard (innvendig eller utvendig) men ville tro at det er innvendig, for det er det som er interesant med tanke på vanngjennomstrømming og sånn... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Du har 3/8 slange.(9-10 mm) Det kan i enkelte tilfeller oppgies mål på utvendig slange, men _aldri_ i vannkjølingsverdenen. Tanken bør være "nesten" full. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå