mr_data Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hei, har noen her luktet en rar lukt av kjølepasta?? jeg leste på internett at man kunne ta kjølepasta på cpu'en... siden jeg har lest at noen kabler er gullbelagte og kjølepastaen inneholdt sølv, tok jeg masse kjølepasta mellom hovedkort og cpu... da skal det vel bli bedre ytelse?? eneste jeg fikk, var noen rare lyder og rar lukt.. må jeg flashe bios?? eller kanskje overclocke? Er litt ny på dette datagreiene... lureer på om det kanskje kan være feil på usb-porten som gjør det?? jeg koblet nettop inn en ekstern harddisk som ikke virket. Den var egentlig intern, men så fikk jeg en kompis til å fikse på ledningene, slik at den skulle virke på usb.. håper noen kan hjelpe meg med tips!! pc'en var: Intel Pentium Extreme, 3.4 ghz, 2gigabyte ram, 400gb harddisk, ati x850xt. ps.. det er ikke min pc... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 dette må være en kødd.. vist ikke er du i deep shit Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 ÅÅ FY FAEN jeg er så lei av disse jævla køddepostene. For siste gang, dette er ikke noe kult. Ikke noe gøy, og jeg er dritt lei det. Å gå inn på komplett og finne de dyreste delene, registrere seg her og skrive en eller annen tullehistorie tyder bare på ville fjortisstillstander. Få deg ett liv! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 "haha", enig med kverna.. Finn deg en skikkelig hobby. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Hvem vil du lure? Det var ikke morrsomt. Bare dumt... Ingen som er så dum i virkeligheten. Endret 12. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 huh? Skjønnte ikke bær av hva det du sa. Enig med kverna og ThaAndre Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 kommer aldri til å slutte med knekte kort, malte hovedkort og kjølepaste mellom cpu og hk tror ikke noen biter på noe slikt... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 stupid try. bare dumt å lage noen kødde poster bare for prøve å få noen til å le (hadde vært komisk om det var sant da men..) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hva om det faktisk er sant da? Som han sa er han jo ny på hele greia... Lenke til kommentar
apwr Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hva om det faktisk er sant da?Som han sa er han jo ny på hele greia... Dette er så lite sant som at Elita i Big Brother er stygg! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 for å kødde ja vist han sa at han var data guru ...glemte hva jeg skulle si... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 for å kødde ja vist han sa at han var data guru ...glemte hva jeg skulle si... :!: det har jeg også opplevd ofte,, lager en ny tråd. åsså glemmer jeg skulle lage tråd om Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 siden jeg har lest at noen kabler er gullbelagte og kjølepastaen inneholdt sølv, tok jeg masse kjølepasta mellom hovedkort og cpu... Du kan forsøke å skrape vekk pastaen fra hk og cpu... Har du flaks her ikke komponentene tatt kvelden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 dette må være kødd,,,det er ingen some er så dumme,,,jeg er nesten helt grønn men det der blir for dumt Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hei, har noen her luktet en rar lukt av kjølepasta?? jeg leste på internett at man kunne ta kjølepasta på cpu'en... siden jeg har lest at noen kabler er gullbelagte og kjølepastaen inneholdt sølv, tok jeg masse kjølepasta mellom hovedkort og cpu... da skal det vel bli bedre ytelse?? eneste jeg fikk, var noen rare lyder og rar lukt.. må jeg flashe bios?? eller kanskje overclocke? Er litt ny på dette datagreiene... lureer på om det kanskje kan være feil på usb-porten som gjør det?? jeg koblet nettop inn en ekstern harddisk som ikke virket. Den var egentlig intern, men så fikk jeg en kompis til å fikse på ledningene, slik at den skulle virke på usb.. håper noen kan hjelpe meg med tips!! pc'en var: Intel Pentium Extreme, 3.4 ghz, 2gigabyte ram, 400gb harddisk, ati x850xt. ps.. det er ikke min pc... Du er så dum at du blir påkjørt av en parkert bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg