Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Fått sitte igjen på skolen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dumme læreren min ga meg og to andre gjensitting i 7 minutter etter siste time etter at vi hadde kommet 7 minutter for sent inn igjen. Det var egentlig en litt kjedelig situasjon ettersom bussen da har gått for 2 minutter siden, så jeg gjorde et rømningsforsøk, men kjerringa fikk tak i sekken min, så jeg plukket opp jakka på tur inn igjen, psente på meg sekken og benyttet sjansen til å stikke igjen når hu var i en passe fjern del av klasserommet.

Valgte deretteter den minst opplagte veien ut av skolebygget og inn på bussen, der jeg så vidt rakk å komme meg innenfor døråpningen før jeg så det grusomme hodet til den onde læreren i den døra som ledet ut fra den åpenlyse fluktruta.

Noe av det morsomme med hele greia var at hun kom til meg i en annen time dagen etter og forlangte telefonnummeret til pappa, noe hun fikk, men pappa lå for øyeblikket på sykehuset (ikke noe alvorlig), så jeg var hos bestemoren min. Da pappa ringte meg på kvelden samme dag fortalte jeg ham om hele saken, og han ringte til hu dumme læreren og kjefta på henne:D

Spurte i ettertid ledelsen ved skolen om en lærer har lov til å gi gjensitting sånn med en gang, det viste seg at de egentlig er nødt til å varsle foreldrene først. Så den læreren skylder meg fortsatt en unnskyldning, alt skjedde i niende klasse, så jeg venter tålmodig på den dagen jeg møter henne igjen og faktisk kommer på å kreve unnskyldningen.

Hele hendelsen gjorde seg ganske bra i en stil litt senere.

Lenke til kommentar

hehe...hele tiende klasse ville lærern ha meg med på et eget klasserom for å snakke (kjefte) med meg etter skolen..husker kompisene mine sto å lo a meg hver gang jeg kom ut a den døra etter å ha fått en kraftig gjennomgang av læreren om at jeg måtte skjærpe meg...

ah...det var tider det...savner den tiden.

sov i alle mattetimene gjorde jeg å gjorde ikke en eneste lekse på to år..:p

nå kan man ikke det mer uten å få så dårlige karakterer at man ikke får jobb osv...:(

Lenke til kommentar

aldri gjensitting, når noe tull ble gjort var oftest hele kassen med, og hvis vi måtte ha sittet igjen hadde det blitt ett helvete i klassen...

det nærmeste jeg har vært å sitte igjen var vel del 24-timers undervisnings-økten vi hadde, ikke akkurat noe straff men...

eneste straffen noen i klassen fikk(utenom konstant kjeft og besøk av rektor i klassa) var brev hjem (forfalsket underskrift) og besøk hos rektor, ingenting funket ;)

måtte oftest vaske etter oss hvis vi lagde noe søl da, og fikk mye problemer da vi kastet noen tusen russekort ut vinduet

*morro med snøballkrig inne*

forresten noen andre enn meg og klassen jeg var i som har gjort det klasiske tegnestift-trikset??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...