Blakk Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Noen av dere som har fått sitte igjen eller parade på skolen noen gang? Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Fått det en gang i åttende klasse.. For å ha kasta snøball som traff en lærer midt i trynet :!: Fikk to uker parade Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hva er parade? para`de m1 (gjennom fransk fra spansk, av latin parare 'forberede, beskytte') (3) straff i skolen som består i ekstra tidlig frammøte få p- Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hele klassen måtte sitte igjen en gang husker jeg.. 6klasse eller noe.. læreren gikk ut for å hente noe så var det noen som låste igjen døra.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Threaden flyttes til skole-kategorien. Har ingenting å gjøre i OT-Annet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dumme læreren min ga meg og to andre gjensitting i 7 minutter etter siste time etter at vi hadde kommet 7 minutter for sent inn igjen. Det var egentlig en litt kjedelig situasjon ettersom bussen da har gått for 2 minutter siden, så jeg gjorde et rømningsforsøk, men kjerringa fikk tak i sekken min, så jeg plukket opp jakka på tur inn igjen, psente på meg sekken og benyttet sjansen til å stikke igjen når hu var i en passe fjern del av klasserommet. Valgte deretteter den minst opplagte veien ut av skolebygget og inn på bussen, der jeg så vidt rakk å komme meg innenfor døråpningen før jeg så det grusomme hodet til den onde læreren i den døra som ledet ut fra den åpenlyse fluktruta. Noe av det morsomme med hele greia var at hun kom til meg i en annen time dagen etter og forlangte telefonnummeret til pappa, noe hun fikk, men pappa lå for øyeblikket på sykehuset (ikke noe alvorlig), så jeg var hos bestemoren min. Da pappa ringte meg på kvelden samme dag fortalte jeg ham om hele saken, og han ringte til hu dumme læreren og kjefta på henne:D Spurte i ettertid ledelsen ved skolen om en lærer har lov til å gi gjensitting sånn med en gang, det viste seg at de egentlig er nødt til å varsle foreldrene først. Så den læreren skylder meg fortsatt en unnskyldning, alt skjedde i niende klasse, så jeg venter tålmodig på den dagen jeg møter henne igjen og faktisk kommer på å kreve unnskyldningen. Hele hendelsen gjorde seg ganske bra i en stil litt senere. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har vært rimelig nær parade et par-ti ganger. På skolen vår har vi nemlig denne aktivitetshemmende reglelen med at 1 snøball = 1 parade, intet unntak og ingen bønn. Lærerene går rundt og jakter i friminuttene. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvorfor i helvete skal man kaste snøballer da? Det er bare meningsløst... Les heller en god bok... Men du har rett, det er aktivitetshemmende.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Arrangert snøball er kanongøy. Vi hadde det i gymmen en gang, og da ble til og med læreren med (som selvfølgelig ble dyppet ganske kraftig). Dessuten trenger norsk ungdom å bevege seg litt og komme i kontakt med naturen. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Gå på jakt.. Det er ti ganger mer moro.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Gå på jakt.. Det er ti ganger mer moro.. Jakt? Som å gå i skogen og skyte på fulger? Hvordan gjøre det i skoletiden? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Gå på jakt.. Det er ti ganger mer moro.. Jakt? Som å gå i skogen og skyte på fulger? Hvordan gjøre det i skoletiden? Utrolig hva man kan få lov til hvis man har PRAPRO Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Kan aldri huske å ha måttet sitte igjen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Fikk parade noen ganger på ungdomsskolen fordi jeg kom for sent, men jeg gadd aldri møte opp. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hehe...hele tiende klasse ville lærern ha meg med på et eget klasserom for å snakke (kjefte) med meg etter skolen..husker kompisene mine sto å lo a meg hver gang jeg kom ut a den døra etter å ha fått en kraftig gjennomgang av læreren om at jeg måtte skjærpe meg... ah...det var tider det...savner den tiden. sov i alle mattetimene gjorde jeg å gjorde ikke en eneste lekse på to år.. nå kan man ikke det mer uten å få så dårlige karakterer at man ikke får jobb osv... Lenke til kommentar
fal Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 bestekameraten min måtte sitte igjen fordi lærern trodde at han var en rasist pga han skrev "brenn din j***** svarting på min pult. Det artige er at jeg er mørk Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Aldri. Fikk tilsnakk en gang i fjerde for steinkrig.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 aldri gjensitting, når noe tull ble gjort var oftest hele kassen med, og hvis vi måtte ha sittet igjen hadde det blitt ett helvete i klassen... det nærmeste jeg har vært å sitte igjen var vel del 24-timers undervisnings-økten vi hadde, ikke akkurat noe straff men... eneste straffen noen i klassen fikk(utenom konstant kjeft og besøk av rektor i klassa) var brev hjem (forfalsket underskrift) og besøk hos rektor, ingenting funket måtte oftest vaske etter oss hvis vi lagde noe søl da, og fikk mye problemer da vi kastet noen tusen russekort ut vinduet *morro med snøballkrig inne* forresten noen andre enn meg og klassen jeg var i som har gjort det klasiske tegnestift-trikset?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå