krbalto Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 å fy f...! sjekk de prisene.. trodde det var nesten umulig med slike priser og spesifikasjoner.. http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...drsinspn_6000_2 Har lenge vurdert netshop sine.. Men nå vurderer jeg sterkt dell.. Leser mye positivt om netshop og kanskje endel neg om dell. Men med de prisene..... Får jo 2 dell til samme prisen som 1 netshop med omtrent samme spesifikasjoner 6850.- for dell sin bærbare med: 1,73ghz, 60gb, 128mb skjermkort, 15,4' skjerm, 512mb ram, 8XDvd-rw !!!! Noen andre nettbutikker som er i nærheten??? tusenvis av kroner unna.. Aldri vært noen stor dell fan, men vurderer sterkt å gå over til dell nå.. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dell er bra , netshop er bra.. men du må jo høre om erfaringer med pcne da, selvom prisen er god kan det hende den har mye støy, dårlig batteri tid. Men du får spørre rundt. Jeg er kjempe fornøyd med min netshop 1557GLS (specs er i min signatur) og den kosta 13003 kr inkl frakt til dør. Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) vis du søker litt på forumet kan du se forselige meninger om denne makinen! hva er du ute etter? pris? spesifikasjoner? *EDIT* post nr 100 Endret 12. mai 2005 av sthomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå