Qwseyvnd Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hallo! Jeg har sett en ting, der koble til 2nd psu tillegg...fås det kjøpt ? Bare sånne svart og grønn ledning. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Du kan jo gjøre noe slikt Jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt, godt mulig pga. det er dårlig formulert, samt skrevet, men du ønsker og kjøpe en "dings" med svart og grønn ledning? Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 det er å få kjøpt et adapter som kobler sammen 2 psuèr....var det microplex??? de brukes bla i stalker kabinettet for de som behøver 2.... det fungerer ikke å ha eksempelvis en på hk og en på drev......da blir det krøll Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Seriøst ell Koffor skulle ikke det vere seriøst da? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Hvorfor blir det krøll ? Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 vet ikke hvorfor det blir krøll....har forsøkt 2 ganger....begge må kobles på hk ved hjelp av adapteret.....det er bare å google å lete....det finnes der ute Lenke til kommentar
Saet Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du kan bruke en knapp til aa kortslutte PS-ON med jord paa den ene, og koble den til cd-rom, hdd og skjermkort feks. Den andre bruker du normalt. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 vet ikke hvorfor det blir krøll....har forsøkt 2 ganger....begge må kobles på hk ved hjelp av adapteret.....det er bare å google å lete....det finnes der ute Klarer ikke å finne noe som bygger opp om påstanden din. I skrivende stund så kjører jeg en PSU til HK og en til drev/vifter/lys ol. Det er faktisk den eneste muligheten jeg har for øyeblikket for å kunne bruke PCen... Jeg har selv bare kortsluttet pin 14 og 15, bruker av/på bryteren bak på den ene PSUen for å manuellt starte den opp. Med andre ord, først trykke på av/på bryteren på kabinettet slik at den ene psuen starter opp, så trykke på av/på bryteren på PSU nummer to. Funker helt knall! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg kjører 2 psuer på systemet, fordi den ene halv streika tok 200w på 20pin, og 500w som er 50% mongo på hd cd rom, 4pin og resta.. Men tok bare en grønn og svart i 20pin på 500w. Dette er ikke en godkjent måte å gjøre det på , kan forårsake brann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå