Dinsdale Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Det finnes endel tråder her inn nå, men da må jeg sitte å bla i 3 timer. Så jeg lister mine spørsmål. Jeg er ny og grønn . Jeg er egentlig glad i manualer, men jeg handlet på nettet denne gangen og den online-manualen er ikke særlig god syntes jeg. - Inventory er full. Jeg er lei av å kaste ting fra meg. Hvor i byene/outpostene er disse npc`er man kan selge til? - Med utgangspunkt i Gothic der man selv fordeler xp-points, slipper man dette i GW? Ordner GW dette selv utifra hvilke "rase" man er? Er det slik at alt handler om å finne skills? - Jeg leste et sted at når man spiller PvE (jeg gjør det) så burde man man vente til lvl 20 før man joinet noe som helst. Dette siden man da hadde en viss styrke og flere skills. Er det derfor en fordel å løpe rundt og gjøre quests for masse npc`er til man når lvl 20? - Hvordan parerer man med f.eks skjoldet? Nå er jeg på lvl 3 da, men parerer karakteren selv? Det kan virke som om at karakteren ikke bruker skjoldet noe særlig. I Gothic gjør man dette med musen. - Når man er i combat på så lavt lvl som meg, er det bare å klikke en gang og bruke skillsene underveis? Jeg har prøvd å flytte meg unna angrep av sverd eller flygende "ting", men det er umulig uten å avslutte angrepet med f.eks bow. - Kan man hoppe? - Jeg er warrior og tenker på å bli elem. som secondery, er dette ett smart valg? - Finnes det noen guider på nettet som besvarer spørsmålene mine, gjerne engelsk, men ikke urdu - Hvordan lage man et lite "party" med en npc? Kan være greit hvis man trenger hjelp til monsterslakting. - takk - Endret 12. mai 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Selle ting? Hold alt knappe inne, da ser du alle npc'enes navn med yrket i klammer bak, merchants kan du selge greiene dine til. Du frdeler atrribute points selv, trykk på H, du kan fjerne poeng, dersom du finner ut at, f.eks, hammer skills ikke er noe for deg. ponget med spillet er ågjøre quests, du bør helst komme deg til lvl 6 før du forlater tutorilen, men ellers er det greit. lvl 20 er max lvl. (ellr, etter lvl 20 får du ikke mer HP eller energi når du levler) skjoldet fungerer som armor og beskytter deg slik at du tåler mer. Det er mulig å flytte seg fra ting, men da kan man ikke angripe selv, før man står stille igjen. Nei, du kan ikke hoppe Elem. som second, utrolig mye damage, men pass deg så du ikke får for lite energi. Men det er en bra Combo det ja Spørr andre spillere, de fleste hjelper deg gjerne man kan kun lage party's med henchmen npc's, bakdelen er at du må dele alt gullet med dem. Bare klikk på en henchman, så på pluss teget ved sidenav navnet i party vinduet. Henchmen er gratis. -Væshågoh- Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 skal prøve å besvare noen av spørsmålene dine... (Inventory er full. Jeg er lei av å kaste ting fra meg. Hvor i byene/outpostene er disse npc`er man kan selge til?) Om du holder inne Ctrl knappen vil navnene på alle personer (inkl. npc) i nærheten vises i den retningen de står. Trykk på fyren som har Merchant i parantes etter navnet (Med utgangspunkt i Gothic der man selv fordeler xp-points, slipper man dette i GW? Ordner GW dette selv utifra hvilke "rase" man er? Er det slik at alt handler om å finne skills?) Du må selv fordele attribute points (eks. jeg er ranger/elementalist, og har valgt masse poeng på marksmanship og fire magic, da er evner med disse attributtene som grunnlag mye bedre) (Jeg leste et sted at når man spiller PvM (jeg gjør det) så burde man man vente til lvl 20 før man joinet noe som helst. Dette siden man da hadde en viss styrke og flere skills. Er det derfor en fordel å løpe rundt og gjøre quests for masse npc`er til man når lvl 20?) Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener, men ja, det er helt klart en fordel å være lvl20 i pvp kamper. Det finnes dog arenaer gjennom hele spillet hvor du kan spille pvp mot lav-level karakterer. (Kan man hoppe?) Bare som en emote (skriv /jump), men dette er totalt unyttig ( Jeg er warrior og tenker på å bli elem. som secondery, er dette ett smart valg?) Ja, jeg vil tro at det er et smart valg. Sats på fire magic, og få noen spells som skader alt som står rundt og slår på deg på en gang. En sikker vinner (Hvordan lage man et lite "party" med en npc? Kan være greit hvis man trenger hjelp til monsterslakting.) Se svaret ang. å selge ting. Trykk Ctrl og let etter folk som heter "Henchman". Hvis du er warrior er det i alle fall greit å ha med en monk og en mage eller noe Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Deilige svar dette. Tusen takk Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 1. Den beste måten å selge ting på er å skrive "WTS (wants to sell) [insert item] for [insert cost]", da for du som regel MYE mer enn av merchants.. 2. Du må fordele attribute points selv... 3. Jeg joinet party og Guild første gang som level 6, lite vits i å vente! 4. Man kan ikke parere, skjoldet gjør at du automatisk tar mindre skade når du blir angrepet. 5. Skjønte ikke helt... 6. Ja, men ikke på mens man går, skriv "/jump" (uten "") i chaten... 7. Nei, det er ikke lurt. Elementalist har omtrent bare skills som koster energy, noe Warrior har heller lite av.. Dårlig energy-regeneration har den også. Gå heller monk eller ranger som andre profession. 8. www.google.com ? 9. Mener du å leie "henchmen"? Husker ikke, har bare gjort det en gang selv, spør heller i chaten om det er noen som har lyst til å hjelpe deg med den og den questen, eller det og det missionet.. Det er mye morsommere med andre folk enn med henchmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå