Choica Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei! Jeg lurte på hva som er den beste mp3 spilleren på marked, på ca 800-1300kr? Fins det noen mp3 spiller som går ned til 10hz? Takk Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Legger meg ikke borti de hertza dine, men kjøp for all del ikke en ipod mini. Det helvetes scrollehjulet tar livet av meg. Lenke til kommentar
m4tz Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 ville vurdert en zen micro, eller touch hvis batteri tiden er viktig er egen kategri for mp3 spillere Lenke til kommentar
Choica Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Er det god batteri tid på de? jeg vet at iRiver har en oppgitt batteri tid på 40t , men de er ikk så billige at det gjør noe .. Lenke til kommentar
ALI Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Sony har også noen lekre spillere med lang batteri tid. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg sier bare: gå for Zen Micro. Den er KJEMPE bra!!!! Lenke til kommentar
andm Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg slutter meg til thomas IIs ytringen her, selv om jeg kanskje skulle lagt til litt mer saklighet. Angående det du spør om hertz: Jeg har ikke stor peiling hertz og skalaer, men lydkvaliteten i Zen Micro er toppers. Den spiller av alt jeg ønsker i diskantområdet, og den leverer fint basstoner fra pauker og andre dype toner (merk deg at medfølgende ørepropper ikke klarer å levere så fryktelig dype toner, men dette er vel en kjent faktor med ørepropper). Jeg vet ikke om dette hjalp deg særlig, men jeg kan sikkert hjelpe deg. Kan jeg teste om spilleren klarer 10 hz selv? Har du en egnet lydfil til testing e.l.? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Spilleren går så vidt jeg vet ned til 10hz, problemet er vel muligens hodetelefonene (og/eller den lille "forsterkeren" som er inni der). Uansett tror jeg du bør henge deg opp i andre ting enn om spilleren spiller lavere enn du hører. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) 10hz?Hva skal du egentlig med det? Finnes det i det hele tatt høytalere som går så lavt? 10hz er jo også umulig å høre for mennesker.. Utover det så går jo Creative sine spillere for å være de beste når det gjelder lyd. Endret 12. mai 2005 av Vice Lenke til kommentar
Choica Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har noen Koss "the plug" og de går ned til 10Hz, og det merkes!.. har ingen egnet test fil nei... Men da får jeg satse på Creative Zen micro, det er jo god nok plss også! Takker å bukker! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Utover det så går jo Archos sine spillere for å være de beste når det gjelder lyd. Fixed. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Et menneske kan høre lyd ned til 16 Hz. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Et menneske kan høre lyd ned til 16 Hz. Det er individuelt. Snittet ligger på 20 Hz. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Utover det så går jo Archos sine spillere for å være de beste når det gjelder lyd. Fixed. Støttes. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Utover det så går jo Archos sine spillere for å være de beste når det gjelder lyd. Fixed. Støttes. Skal ikke nekte for at det finnes mindre nisjeprodukter som har enda bedre kvalitet men av de store merkene som også selges til en fornuftig pris har tradisjonelt Creative vært ansett som de med best lyd. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Creative er nok best på lyd, men vit at det det er utrolig mange som får problemer med denne spilleren. Men uansett koster både den og iPod Mini over 1300 kr... Hva med iPod Shuffle 1GB? Flashbasert og liten, men uten display.. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 har bestilt en Olympus M:robe mr-100 nå, gleder meg som en liten unge! Skal skrive en lang og fin anmeldelse til dere når jeg har fått prøvekjørt den litt jeg er litt skeptisk til om jeg skulle bestilt zen micro istedet... Men det er vel litt seint å ombestemme seg igjen nå. Vi får se hvor god den er... Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Forsent å ombestemme seg? Bestillte to stk spillere jeg.. sender jeg tilbake den jeg ikke vil ha Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hehe... Bestilte egentlig en zen micro, men ringte og avbestilte når m:roben kom på tilbud Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Vis du søker litt på forumet, så er det mange innlegg samme som denne;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå