xperience Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hva er bin-filer og hvordan virker de? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Har du hørt om google? Søk litt rundt :razz: Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Kan være image-filer av CD (Fireburner brenner bl.a. bin-filer) Lenke til kommentar
house Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 *.bin er "binære" filer ... brukes mye i "iso" sammenheng.. dvs i warez miljøer osv.. men brukes også til små filer, de som har flashed Hovedkortet eller andre komponenter, har kansje merket at det er *.bin filer det er snakk om Lenke til kommentar
xperience Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Så hvordan bruker man, åpner man en sånn fil da? Lenke til kommentar
house Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 hvis det er ett bin/cue image.. dvs CD image.. så brukr du nero .. file > burn image > navn.bin raw mode on Lenke til kommentar
xperience Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 tviler på at det er et bilde, i så fall kjempestort. Fila er på 700mb. Kameraten min som sa at jeg måtte prøve å finne ut hva det var. Lenke til kommentar
house Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 last ned isobuster, og sjekk innhold, men i og med at det er 700mb så velger jeg å tro at det er CD-rom bin image det er... last ned deamon tools.. mount bildet, og se hva som skjer =) http://www.deamon-tools.org / com / net .. husker ikke helt Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 det hørest ut som det er et cdrwin iso fil du har der. er ikke uvanlig at en .bin fil er opp imot 700 mb, du kan enten brenne den ut på en 80min plate med Nero for å se hva som er på den, eller du kan bruke et program som f.eks IsoBuster og sjekke innholdet evt. hente ut filer ifra iso'n uten å brenne ut på plate. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 For å si det litt enklere: .bin filen er en kopi av en CD - Alle filene på cd'en er lagt inn i en fil, slik at det blir lettere å kopiere CD'en. Dette kalles et IMAGE av en cd - som ikke har noe med "bilde" å gjøre... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 14:17, xperience skrev:tviler på at det er et bilde, i så fall kjempestort. Jo, det kan kalles et bilde. Men ikke i alminnelig forstand, det er et bilde av innholdet på/i en cd/fil. Du kan også bruke Daemon Tools og DaemonUI for å åpne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå