happy camper Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Heisann! Jeg er ganske ny både her og på data, så bær over med meg Jeg har lenge tenkt på å kjøpe et sånt: bZerk-kabinett Er det bare å skru ut alle deler å hive de inn i det nye? Strømforsyninga? Hvis det finnes en tråd om dette frafør så please link! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det er stort sett bare å skru ut de delene du skal flytte over og sette dem der de passer. Strømforsyning følger ikke med på dette kabinettet så det får du enten kjøpe utenom eller bruke den du har fra før. du får også tenke på at det trekkes litt ekstra strøm med alt det jallaskvipet og juletrelys som finns i det kabinettet og dermed trenger litt sterkere strømforsyning enn om du bare skulle ha det du strengt tatt trenger i en pc Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det eneste som er av *juletre-faktor* på dette kabinettet er jo den ene blåe led'en på bZerk emblemet foran, og tviler på at den trekker så mye strøm... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Gjør som meg første gang! Tok bilder av alt jeg løsna.. På den mtåen kunne jeg i ettertid se hvor alt skulle sitte! Uansett så finnes det mange guider på nett, f.eks. på HW.no! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Guider til å skifte kabinett ? Er vel ikke så mye som kan gå galt egentlig, husk bare å skru alt fast Er kanskje ikke så dumt for deg å ta bilde av hvor alle ledningene var festet (som glisevask nevnte) Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Eller bare bytt del for del. Start med strømforsyning, også jobber du deg nedover. Ikke ta av kjøler og CPU, iogmed at det virker ikke som om du har så mye erfaring.. Lykke til Lenke til kommentar
happy camper Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 takk for svar Nå er kabbinettet bestillt + rød anodisert vifte med LED's Den LED'en framme skal jeg skifte ut med en rød en så det ikke blir så mange farger! Alle har liksom blåe lys i kabinettet sitt Fikk forresten et gratis UV-lys med i et "bilblad" som heter REDLINE idag, det går på 12V... 9" langt... ON-TOPIC: Hva gjør jeg med av/på knapper? er det noe hokkus pokkus med det? ( Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 ON-TOPIC: Hva gjør jeg med av/på knapper? er det noe hokkus pokkus med det? ( Dersom du ikkje har manualen til hk der det står kor på-knappen skal. Ta eit detaljer bilete over der dei står no eller skriv opp kor dei står . Vanlegvis nede i høgre hjørne på hk.(to parallelle rekker med pinner) Lenke til kommentar
happy camper Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 ok... tnx! Gratulerer med dagen alle sammen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå