vonGrepa Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg vil ha en dvd spiller med støtte for DivX, Xvid og viktigst av alt nettverk. Har prøvd KiSS DP-1500 men den klarer ikke å spille av Divx og Xvid uten store problemer. Er det noen som har forslag til ett alternativ? /vonGrepa Lenke til kommentar
consilium Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 En moddet XBOX? Koster 990,- (umoddet) på ComputerCity på Alnabru i Oslo. Lenke til kommentar
vonGrepa Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 En moddet XBOX? Koster 990,- (umoddet) på ComputerCity på Alnabru i Oslo. Mjo, men så må du har mod sett.. 500-600 og fjernkontroll.. 300-400 ? osv osv.. tilslutt blir xboxen ganske dyr.. dessuten er det mye vanskligere å få godkjent en stor stygg xbox i tv benken enn en liten pen dvd spiller.. /vonGrepa Lenke til kommentar
consilium Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Fjernkontroll koster 245,- på Komplett. Hvis du bor i Oslo, så kan jeg modde den for deg billig. Hva om vi sier at jeg tar 300,- for modding (UTEN at du mister garanti)? Til sammen vil det hele koste deg snaue 550,-. Da får du all nødvendig programvare o.l. av meg. Send meg en PM om mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå