enema Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 som sagt: cs:s hakker, merkelige striper, har reformatert allerede, installert nyeste driverne til alt, men men problemet erdet samme hele tiden! det blir bare vist 1 bilde sånn ca 3 sekund, og bildene har store mangler. og jeg vet ikke hva som har skjedd! kan dere hjelpe meg? vedlagt bilde er av ct spawn ved cs_italy, men dette skjer også med alle andre baner, servere: Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Hei, sjekk om skjerm-kortet ditt sitter ordentlig i først og fremst. deretter kan du jo se om du får låne ett skjermkortme noen for å se om det blir bedre da. Eventuelt sjekk og skjermkointakten og evt. prøv en anna skjerm. Endret 12. mai 2005 av KenBjork Lenke til kommentar
enema Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 skjermkort sitter i, skjerm funker... et annet skjermkort kan jeg kanskje fixe Lenke til kommentar
enema Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 skal prøve i alle fall Lenke til kommentar
enema Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 ok, det er NOE galt med skjermkortet, for et 6600gt gikk som en kniv gjennom vann (for å si det slik) da blir spørsmålet: HVA skal jeg gjøre med skjermkortet mitt nå? Lenke til kommentar
enema Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 fant ut hva som var galt med skjermkortet... openGL funker ikke! wtf skal jeg gjøre da???!!! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 aner ikke.. sorry. Kjøp nytt skjermkort Lenke til kommentar
enema Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) pixlene er det ikke noe galt med! dette skjer bare i programmer som trenger openGL-software! Endret 20. mai 2005 av enema Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 pixlene er det ikke noe galt med! dette skjer bare i programmer som trenger openGL-software! Det var en spøk. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kan være feil på skjermkortet ditt. Hør om du har garanti på det. Lenke til kommentar
enema Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) kan det hende at skjermkortet får for lite strøm? er det mulig at det er årsaken til at skjermkortet mitt ikke funker? Endret 25. juni 2005 av enema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå