Thor Alex. Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei Kan noen hjelpe meg? Når jeg skal instalere mandrakelinux får jeg bare disse feilmeldingene: Fant "Intel Corp.|B2801FR/FRW(ICH6RICH6RW) SATA Cotroller", "parport_pc", "imm", "ppa" grensesnitt Har du enda ett? Ja Nei Se maskinvareinfo Hva skal jeg svare? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det der er jo ingen feilmelding akkurat. Hvis du har enda et, velg Ja, ellers velg Nei (sannsynligvis det du ønsker). Lenke til kommentar
Thor Alex. Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Enda et hva? (jeg er ganske ny i dataverdenen) Hvis jeg trykker nei får jeg vite at det oppstod en feil. Trykker jeg ja får jrg en siste med S-ATA drivere (eller noe sånt) men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge. Takk hvis noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvis jeg trykker nei får jeg vite at det oppstod en feil. Trykker jeg ja får jrg en siste med S-ATA drivere (eller noe sånt) men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge. Trykk nei. Post hele feilen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå