ⅵdar Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvorfor har du valgt det nicket du har nå? §1 vil ikke ha innlegg av typen jeg "kaller meg for Jens fordi jeg heter Jens". §2 ikke gjør slik at flere paragrafer målegges til. jeg begynner: jeg kaller meg premium fordi jeg så en klistrelapp på en banan der det stod: Dole premium bananas Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg heter GolfBag fordi jeg ble lei av å kalle meg Gitarkasse og ville ha et internasjonalt/engelsk nick. Begynte å kalle meg Gitarkasse når jeg skulle regge meg på et forum og hadde på tv, da var det noen som sa Gitarkasse og så fikk jeg det nicket. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Tja, har hatt kallenavnet Ø.B. siden 1 klasse. Naturlig valg.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Da har vi egentlig denne tråden fra før av.. Jeg har brukt nicket mitt i mange år, husker faktisk ikke hvor det kommer fra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Da har vi egentlig denne tråden fra før av.. Jeg har brukt nicket mitt i mange år, husker faktisk ikke hvor det kommer fra. Vi har det og den threaden skal benyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg