Gå til innhold

Fødselsåret i nicket ditt...

Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

I det siste har jeg begynt å "notere" meg nicket til folk. Det jeg har lagt merke til er at det er veldig mange som kaller seg et-eller-annet-"89" (altså at de er født i 89 - akkurat som meg selv), sett i forhold til f.eks. folk som er født i 87 osv. Ingen som kaller seg et-eller-annet-"87" omtrent, som jeg har sett ihvertfall.

Hva tror dere er grunnen til dette?

Eller er det bare jeg som kanskje legger ekstra godt merke til "89" siden jeg også er født i dette årskullet?

Kan det ha noe med at dere 87-modeller ikke liker å vise så tydelig når dere er født, eller er det kanskje bare at dere ikke er like nerdete som oss 89'ere?

;) Jeg har ikke peiling, kommer bare med forslag. Alt har en grunn :yes:

Blir litt å "dytte alle over en kant" her, men må bare spørre :p

Veit det er teite spørsmål, er bare så nysgjerrig :blush: Eller..egentlig ikke da, jeg kjeder meg bare litt :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er selv en "89"

kan hande at det er mange på dette forumet som er født i 1989 :hmm:

eller så kan det hende at nicket man prøvde og få var opptatt, da ser det bra ut med 89 bak nicket sitt.

håper dette hjalp deg videre i hw.no livet :p

Endret av sthomas
Lenke til kommentar

Å kalle seg for noe med et årstall blir nok regnet som barnslig... jeg kaller meg ikke GolfBagXX siden jeg på dette forumet hverken har et navn eller en alder. Jeg vil bli behandlet ut fra hvordan jeg oppfører meg ovenfor andre, og ikke hvor gammel jeg er, hvor jeg kommer fra eller hva jeg heter.

Et forum skal ha objektive debatter, derfor vil jeg ikke at andre skal dømme på subjektive grunnlag.

Lenke til kommentar

Stefan, 17 år, Bergen. Døm i vei.

Har selv xx i mailen min, noe jeg ikke er så begeistret for nå, 2 år senere. Hvis man går utifra at de fleste som blir medlem i forumet blir det som 13-15 åring, og det er flere som er blitt medlem i år enn ifjor, osv, så er det naturlig at det er mest 14-15 åringer som er medlem, og siden det er i denne alderen man velger nick med xx i, er det naturlig at navn89 vil dukke opp mye oftere enn navn86.

Lenke til kommentar

Jeg tror at det å ha fødselsåret sitt bak i nicket er noe man ofte gjør når man er relativt ung av alder. 89'ere er vel fremdeles relativt ung og har kanskje ikke helt kommet over "tingen" enda? Kanskje det er derfor det er mange som kaller seg 89 til slutt?

Lenke til kommentar

jeg har 2000 i mailen min jeg :D

nå ble milen opretet i 96 så det utelokker alderen min , sjønner ikke vitsem med og reklamere med alderen sin , eneste plasse det er praktisk er på penest/deilgst.no :D så kan man lett se hvor onge tøsa er :devil:

Lenke til kommentar

1987.. 1989.. Herregud!! Jeg begynner å bli Gammel!! :cry:

Mitt nick burde jo bli DamnOld78.. :yes:

..eller er det bare dere som er veldig unge? :ermm::p

Kanskje det er for at mange nick kan være opptatt? Og da beholder man like så gjerne nicket allikevel, men putter på et lite tall bak.. f.eks årstallet!?

Lenke til kommentar

Ikke misforstå meg, synes det egentlig ikke er noe viktig å ha årstallet i nicket sitt, langt ifra ;)

Grunnen til at jeg faktiskt kaller meg mr1989, er at det rett å slett ikke funka å regge meg med det "vanlige" nicket mitt, k-mouse. Var noe bøg. Ihvertfall så tenkte jeg egentlig bare enkelt og greit på initialene til navnet mitt, og så årstallet, bare fordi jeg rett og slett ikke fant på noe bedre i farta.

På ingen måte, det er ikke ment for "reklame" for året jeg er født i, eller hva enn det nå virker som dere tror...har egentlig aldri tenkt på at noen som helst tar stilling i hvor gamle dem er, når man svarer folk. Er det virkelig sånn?

Å kalle det barnslig :dontgetit: javel? Den skjønner jeg ikke rett og slett....

Endret av mr1989
Lenke til kommentar

QUOTE (lord_vivec9 @ 13/05/2005 : 21:55)
QUOTE (endrebjorsvik89 @ 13/05/2005 : 21:22)
Er 1990-modell jeg. ;)

I nicket ditt står det da 89?! :ermm:

Eller var dette lille utsagn bare en tørr, uforståelig spøk?

Jeg er født i 1990 (1. januar) og det står -89 i nicket mitt. :)

Dette kommer av at da en kamerat av meg mekket denne kontoen til meg, hadde han glemt at jeg var født i 1990 siden jeg går i klasse med utelukkende 1989-modeller som han selv. Jeg er som sagt født 1. januar, og fikk derfor begynne et år tidligere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...